Blog ekspercki

Marketing doświadczeń w opiece zdrowotnej

Marketing doświadczeń to stosunkowo nowa metoda działań przedsiębiorstw. Zaczął mieć coraz większe znaczenie, od kiedy konsumenci stali się bardziej wymagający. Inscenizowanie doświadczeń to skuteczna technika wyróżnienia się wśród konkurencji, poprawy wizerunku firmy czy zwiększenia satysfakcji oraz lojalności klientów. Może być

|2021-03-15T13:26:42+01:0015 marca 2021|

Sposoby na poprawę komunikacji z potencjalnymi pacjentami przez Facebooka

Social media są dla współczesnych placówek medycznych jednym z narzędzi, dzięki którym mogą one budować wokół siebie lojalną społeczność, pozyskiwać nowych pacjentów oraz utrzymywać tych obecnych. Jednym z najważniejszych mediów społecznościowych jest bez wątpienia Facebook. Stanowi on nieocenioną platformę komunikacyjną

|2021-02-23T09:53:39+01:0023 lutego 2021|

Jak agencja marketingowa może polepszyć wizerunek Twojej placówki?

Prowadzenie własnego gabinetu, większej przychodni czy wielospecjalistycznej kliniki to współcześnie taki sam biznes, jak każdy inny. Wymaga on podejścia pro-klienckiego, wyróżnienia się na tle konkurencji, dopasowanych działań marketingowych oraz budowania wśród pacjentów pozytywnego wizerunku. We wszystkich tych aspektach pomóc może

|2021-02-10T12:33:09+01:0010 lutego 2021|

Jak działają kampanie AdWords w branży medycznej?

Internet daje placówkom medycznym wiele narzędzi do informowania o ich działalności, budowania wizerunku oraz docierania do potencjalnych pacjentów. Jednym z nich jest Google AdWords, czyli system reklamowy firmy Google. Jakie funkcjonalności ma Google AdWords? W jaki sposób pozwala reklamować się

CTA – czym jest i dlaczego jest ważną kwestią serwisu internetowego

CTA – czyli Call to Action – to określenie znajdujących się m.in. na stronie internetowej elementów, które mają zachęcić użytkownika do podjęcia konkretnego działania. Może to być zarówno działanie wykonywane w obrębie strony (np. kliknięcie w odnośnik) albo w rzeczywistości

Spójna identyfikacja wizualna jako klucz poprawnego brand marketingu

Bardzo istotną częścią budowania każdej marki – również w branży ochrony zdrowia – jest zadbanie o jej spójną identyfikację wizualną. Chodzi tu nie tylko o zapadający w pamięć logotyp, ale także dopasowaną kolorystykę, trzymanie się wypracowanych schematów typograficznych czy spójność

II edycja wirtualnej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia

Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji wirtualnej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia, która odbędzie się już 24 września br. (czwartek). Nowi prelegenci, aktualne tematy, praktyczna wiedza, autentyczne problemy i skuteczne rozwiązania serwowane w wygodny i bezpieczny sposób w postaci

|2020-08-21T10:15:03+02:0021 sierpnia 2020|

LinkedIn – czy placówki medyczne powinny z niego korzystać?

LinkedIn to portal społecznościowy, ale o zupełnie innej specyfice niż Facebook, Twitter czy Instagram. Jest on dedykowany szeroko rozumianym kontaktom zawodowo-biznesowym, zrzeszając osoby poszukujące pracy, przedsiębiorców, biznesmenów czy osoby z kadr zarządzających. Jak się okazuje, LinkedIn może być również wartościową

Chatboty jako przyszłość medycyny

Wiadomości tekstowe są obecnie jedną z najczęściej wykorzystywanych form kontaktu – zarówno w relacjach osobistych, zawodowych, jak i na gruncie klient – firma. Jednym z najdynamiczniej rozwijających się narzędzi pozwalających na usprawnienie kontaktu przedsiębiorstw z klientami są chatboty. Coraz chętniej

Czym powinien charakteryzować się serwis internetowy placówki medycznej?

Nie ma żadnych wątpliwości, że współcześnie serwis internetowy jest niezbędną „wizytówką” każdej placówki medycznej. Warto jednak pamiętać, że nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Musi być ona odpowiednio zaprojektowana i regularnie aktualizowana, ważna jest jej treść, a nawet… kolorystyka. Z

Load More Posts
close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Zostaw numer
    oddzwonimy!