Blog ekspercki

Profil na TikToku placówki medycznej – czy warto założyć?

Era stylistyki TikToka Czy po dekadzie dominacji w mediach społecznościowych Facebooka i Instagrama nadchodzi czas na zmianę? A jeżeli tak, to w jakim kierunku ona zmierza? Jeszcze niedawno umieszczanie postów w mediach społecznościowych kojarzone było z publikowaniem zoptymalizowanych treści oraz

Nowy ład w branży medycznej

Nowe regulacje prawne wdrożone wraz z Polskim Ładem wprowadzają wiele zmian mających bezpośrednie przełożenie na obciążenia podatkowe podmiotów leczniczych oraz osób wykonujących zawody medyczne. Jeszcze przed 20 lutym 2022 r., a więc przed terminem podjęcia decyzji o ewentualnej zmianie formy

Formy kontaktu z placówką medyczną w Internecie

Komunikacja internetowa sposobem na dotarcie do nowych pacjentów Już dwu lub trzykrotna próba połączenia się z przychodnią, zakończona niepowodzeniem może spowodować rezygnację z chęci skorzystania z usługi w określonej placówce. Jak więc poradzić sobie z ogromną ilością telefonów i zapytań

Platforma edukacyjna placówki medycznej

Platforma edukacyjna to narzędzie umożliwiające zarządzanie procesem szkoleniowym organizacji w jednym miejscu. Usprawnia ona komunikację wewnętrzną, procesy rekrutacyjne i onboardingowe w firmie. Narzędzie to odpowiednio wykorzystane może ułatwiać określenie indywidualnego planu szkoleniowego pracownika oraz ścieżki jego rozwoju. Zastosowanie platformy edukacyjnej 

Dlaczego manager placówki medycznej powinien ciągle się szkolić?

„Nie ma zarządzania bez świadomości” „Nie ma zarządzania bez świadomości” to hasło nabrało szczególnego znaczenia w ciągu ostatnich dwóch lat. Doświadczenia pandemii COVID-19, wobec znacznego deficytu zasobów organizacyjnych, a przede wszystkim deficytu kadr medycznych, spotęgowały potrzebę dostarczania sprawnego sposobu zarządzania

E-mail marketing w branży medycznej

Internet pełny jest możliwości komunikacyjnych, za którymi idzie szansa na uchwycenie potencjalnego świadczeniobiorcy. Jednym z najchętniej wybieranych kanałów tego typu jest e-mail, który od jakiegoś czasu jest zasypywany reklamami. Przez te maile upowszechniło się przekonanie, że wszystkie wiadomości otrzymywane od

Prowadzenie dokumentacji w Internecie – jak to zrobić?

Nie można prawidłowo prowadzić przedsiębiorstwa bez odpowiedniego zarządzania dokumentami. Mowa tu zarówno o dokumentach finansowych, na przykład o fakturach kosztowych, jak i danych osobowych, na przykład o liście pacjentów. Przetwarzanie, obieg i archiwizacja dokumentacji to zadania na pozór łatwe, jednak

Komunikacja z trudnym pacjentem – jak sobie radzić?

Praca w obsłudze drugiej osoby zawsze niesie ze sobą ryzyko stresujących, kłopotliwych sytuacji. Ludzkie charaktery są niezwykle różne i nietrudno o nieporozumienie czy zwykły błąd ludzki. Bywają jednak takie sytuacje, w których wybitnie trudno znaleźć nić porozumienia z drugą osobą.

|30 listopada 2021|

Zarządzanie finansami w nowoczesnej placówce medycznej

Rozsądna gospodarka finansowa i nadzór nad obiegiem gotówki to absolutna konieczność w każdym przedsiębiorstwie. Brak kontroli nad pieniądzem naraża firmę na utratę płynności, straty finansowe lub – co gorsza – popadnięcie w długi i ogłoszenie bankructwa. Konieczne jest więc zarządzanie

|25 listopada 2021|

Analiza rozmów pracowników recepcji z Pacjentami – co warto wiedzieć?

Wysoka jakość obsługi Klienta, Gościa lub Pacjenta oraz prawidłowa komunikacja to podstawa współczesnego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzimy hotel, sklep odzieżowy czy placówkę medyczną, relacja obsługa-konsument zawsze powinna być na najwyższym poziomie. Ta bowiem zaczyna się już od pierwszej

|25 października 2021|
Load More Posts
Go to Top