Blog ekspercki

Spójna identyfikacja wizualna jako klucz poprawnego brand marketingu

Bardzo istotną częścią budowania każdej marki – również w branży ochrony zdrowia – jest zadbanie o jej spójną identyfikację wizualną. Chodzi tu nie tylko o zapadający w pamięć logotyp, ale także dopasowaną kolorystykę, trzymanie się wypracowanych schematów typograficznych czy spójność

II edycja wirtualnej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia

Zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji wirtualnej konferencji Akademia Managera Ochrony Zdrowia, która odbędzie się już 24 września br. (czwartek). Nowi prelegenci, aktualne tematy, praktyczna wiedza, autentyczne problemy i skuteczne rozwiązania serwowane w wygodny i bezpieczny sposób w postaci

|21 sierpnia 2020|

LinkedIn – czy placówki medyczne powinny z niego korzystać?

LinkedIn to portal społecznościowy, ale o zupełnie innej specyfice niż Facebook, Twitter czy Instagram. Jest on dedykowany szeroko rozumianym kontaktom zawodowo-biznesowym, zrzeszając osoby poszukujące pracy, przedsiębiorców, biznesmenów czy osoby z kadr zarządzających. Jak się okazuje, LinkedIn może być również wartościową

Chatboty jako przyszłość medycyny

Wiadomości tekstowe są obecnie jedną z najczęściej wykorzystywanych form kontaktu – zarówno w relacjach osobistych, zawodowych, jak i na gruncie klient – firma. Jednym z najdynamiczniej rozwijających się narzędzi pozwalających na usprawnienie kontaktu przedsiębiorstw z klientami są chatboty. Coraz chętniej

Czym powinien charakteryzować się serwis internetowy placówki medycznej?

Nie ma żadnych wątpliwości, że współcześnie serwis internetowy jest niezbędną „wizytówką” każdej placówki medycznej. Warto jednak pamiętać, że nie wystarczy samo posiadanie strony internetowej. Musi być ona odpowiednio zaprojektowana i regularnie aktualizowana, ważna jest jej treść, a nawet… kolorystyka. Z

Czym jest AMOZ i dlaczego warto wziąć w nim udział?

15 maja odbyła się I edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia – wirtualnej konferencji dedykowanej menedżerom i dyrektorom placówek ochrony zdrowia. Wzięło w niej udział 150 osób, które miały okazję wysłuchać siedmiu prezentacji przygotowanych przez ekspertów m.in. z zakresu zarządzania placówkami

Czy placówki medyczne powinny brać udział w akcjach marketingowych?

W pierwszej chwili akcje marketingowe większości osób kojarzą się z promocjami i wyprzedażami organizowanymi co jakiś czas przez sklepy – zarówno stacjonarne, jak i internetowe. Owszem, jest to jeden z przykładów akcji marketingowych, ale tak naprawdę różnego rodzaju akcje mogą,

Dlaczego warto tworzyć landing page?

Placówki medyczne mogą sięgać po różne narzędzia służące do promocji oraz sprzedaży swoich usług. Jedną z najpopularniejszych oraz najbardziej skutecznych metod jest tworzenie prostych, docelowych stron internetowych, na które trafia klient po kliknięciu reklamy w Internecie – tzw. landing page’y.

Dlaczego warto wzmocnić komunikację z Pacjentem przez kanały social media w czasie pandemii?

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 wymusiła na wielu placówkach medycznych znaczne ograniczenie codziennej działalności. Choć obecna sytuacja mogła spowodować np. zmniejszenie liczby tradycyjnych wizyt pacjentów albo odwołanie zaplanowanych wcześniej badań czy zabiegów, nie oznacza to, że placówka może pozwolić sobie na przerwę

Jak wygląda telekonsultacja z perspektywy pacjenta?

W czasie pandemii koronawirusa telekonsultacje stają się dla wielu pacjentów jedyną możliwością kontaktu z lekarzem oraz uzyskania porady zdrowotnej. To, jak konkretnie przebiega telekonsultacja, zależy od jej formy, stosowanego w danej placówce systemu, ale również problemu, z jakim zgłasza się

Load More Posts
Go to Top