Blog ekspercki

Analiza rozmów pracowników recepcji z Pacjentami – co warto wiedzieć?

Wysoka jakość obsługi Klienta, Gościa lub Pacjenta oraz prawidłowa komunikacja to podstawa współczesnego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzimy hotel, sklep odzieżowy czy placówkę medyczną, relacja obsługa-konsument zawsze powinna być na najwyższym poziomie. Ta bowiem zaczyna się już od pierwszej

|25 października 2021|

Marketing medyczny – co jest dozwolone, a co zabronione?

Reklama jest dźwignią handlu – to powiedzenie zna każdy, kto choć trochę interesował się sprzedażą lub prowadził własne przedsiębiorstwo. Jest w nim sporo prawdy – bez odpowiedniego marketingu nikt o nas nie usłyszy, tym bardziej nie zdecyduje się na naszą

|15 października 2021|

Poprawa jakości obsługi Pacjentów – jak to zrobić?

Wzrastające wymagania Pacjentów, łatwy dostęp do informacji oraz możliwość dzielenia się opinią sprawiają, że placówki medyczne muszą dbać o swoją renomę. Poza gwarancją najlepszej jakości opieki zdrowotnej i dostępnością poszukiwanych świadczeń, konieczna jest także nieustanna poprawa jakości obsługi. Dzięki temu

|20 września 2021|

Analiza SWOT – jak ją wykorzystać w placówce medycznej?

Przedsiębiorcy, którym zależy na rozwoju i wysokiej jakości świadczonych usług regularnie analizują otoczenie oraz własny podmiot. Dzięki temu wiadome jest, jak należy kierować firmą, na co zwrócić szczególną uwagę i co należy natychmiastowo poprawić. Jednym z takich narzędzi jest analiza

|20 września 2021|

Komunikacja marketingowa w czasie pandemii – dlaczego jest taka ważna?

Pandemia koronawirusa zmieniła każdy aspekt otaczającej nas rzeczywistości. W mniejszym lub większym stopniu spowodowała konieczność reorganizacji życia prywatnego i zawodowego. To samo spotkało wszystkie gałęzie rynku, ale siłą rzeczy najwięcej zmian zaszło w obszarze ochrony zdrowia. To z kolei naturalnie

|29 kwietnia 2021|

Marketing doświadczeń w opiece zdrowotnej

Marketing doświadczeń to stosunkowo nowa metoda działań przedsiębiorstw. Zaczął mieć coraz większe znaczenie, od kiedy konsumenci stali się bardziej wymagający. Inscenizowanie doświadczeń to skuteczna technika wyróżnienia się wśród konkurencji, poprawy wizerunku firmy czy zwiększenia satysfakcji oraz lojalności klientów. Może być

Sposoby na poprawę komunikacji z potencjalnymi pacjentami przez Facebooka

Social media są dla współczesnych placówek medycznych jednym z narzędzi, dzięki którym mogą one budować wokół siebie lojalną społeczność, pozyskiwać nowych pacjentów oraz utrzymywać tych obecnych. Jednym z najważniejszych mediów społecznościowych jest bez wątpienia Facebook. Stanowi on nieocenioną platformę komunikacyjną

|23 lutego 2021|

Jak agencja marketingowa może polepszyć wizerunek Twojej placówki?

Prowadzenie własnego gabinetu, większej przychodni czy wielospecjalistycznej kliniki to współcześnie taki sam biznes, jak każdy inny. Wymaga on podejścia pro-klienckiego, wyróżnienia się na tle konkurencji, dopasowanych działań marketingowych oraz budowania wśród pacjentów pozytywnego wizerunku. We wszystkich tych aspektach pomóc może

|10 lutego 2021|

Jak działają kampanie AdWords w branży medycznej?

Internet daje placówkom medycznym wiele narzędzi do informowania o ich działalności, budowania wizerunku oraz docierania do potencjalnych pacjentów. Jednym z nich jest Google AdWords, czyli system reklamowy firmy Google. Jakie funkcjonalności ma Google AdWords? W jaki sposób pozwala reklamować się

Load More Posts
Go to Top