Blog ekspercki

Dlaczego warto wzmocnić komunikację z Pacjentem przez kanały social media w czasie pandemii?

Pandemia wirusa SARS-CoV-2 wymusiła na wielu placówkach medycznych znaczne ograniczenie codziennej działalności. Choć obecna sytuacja mogła spowodować np. zmniejszenie liczby tradycyjnych wizyt pacjentów albo odwołanie zaplanowanych wcześniej badań czy zabiegów, nie oznacza to, że placówka może pozwolić sobie na przerwę

Jak wygląda telekonsultacja z perspektywy pacjenta?

W czasie pandemii koronawirusa telekonsultacje stają się dla wielu pacjentów jedyną możliwością kontaktu z lekarzem oraz uzyskania porady zdrowotnej. To, jak konkretnie przebiega telekonsultacja, zależy od jej formy, stosowanego w danej placówce systemu, ale również problemu, z jakim zgłasza się

Czy telekonsultacje są przyszłością placówek medycznych?

Bardzo dynamiczny rozwój nowoczesnych technologii oraz powszechny dostęp do Internetu mają wpływ na wiele dziedzin ludzkiego życia, w tym również na dostępność oraz jakość usług medycznych. W naszym kraju od pewnego czasu funkcjonują już e-zwolnienia lekarskie, e-recepty, wkrótce dołączą do

Skuteczna reklama placówek medycznych na Facebooku

Facebook jest narzędziem, które daje placówkom medycznym olbrzymie możliwości promowania swoich usług. Służy temu m.in. udostępniania przez Facebooka funkcja tworzenia i publikowania reklam. Jak tworzyć dobre reklamy na Facebooku z perspektywy placówki medycznej? Podpowiadamy! Reklamowanie produktów i usług na Facebooku

Dobra oferta usług medycznych – jak ją stworzyć?

Podstawowym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa – w tym również placówki medycznej – jest oferta. Jest to narzędzie, które pozwala na prezentację placówki, pełni rolę wizytówki, a także przyciąga uwagę ewentualnych pacjentów. Stworzenie dobrej oferty usług medycznych musi być dogłębnie przemyślane.

Dlaczego placówki medyczne korzystają z marketingu?

Sektor usług medycznych należy do najszybciej rozwijających się na całym rynku. Wpływ na to ma m.in. starzenie się społeczeństwa, odchodzenie w wielu krajach od publicznej opieki zdrowotnej na rzecz placówek prywatnych, ale i rosnące oczekiwania pacjentów wobec sektora ochrony zdrowia.

Turystyka medyczna w Polsce

Wartość segmentu turystyki medycznej na świecie szacowana jest na… 500 mld dolarów. Coraz więcej pacjentów z zagranicy korzysta z usług polskich przychodni, klinik i szpitali. Kuszą ich relatywnie niskie ceny, a jednocześnie wysoka jakość świadczonych usług. Według raportu Instytutu Badań

|30 sierpnia 2019|
Load More Posts
Go to Top