Czym jest AMOZ i dlaczego warto wziąć w nim udział?

Czym jest AMOZ i dlaczego warto wziąć w nim udział?

3 czerwca 2020

15 maja odbyła się I edycja Akademii Managera Ochrony Zdrowia – wirtualnej konferencji dedykowanej menedżerom i dyrektorom placówek ochrony zdrowia. Wzięło w niej udział 150 osób, które miały okazję wysłuchać siedmiu prezentacji przygotowanych przez ekspertów m.in. z zakresu zarządzania placówkami medycznymi, prawa medycznego oraz marketingu. Już teraz rezerwować można sobie czas na kolejne edycje AMOZ!

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to wirtualna konferencja szkoleniowa, dedykowana menedżerom, dyrektorom i właścicielom placówek ochrony zdrowia. Jej pierwsza edycja odbyła się 15 maja – wzięło w niej udział 150 osób, które przez blisko sześć godzin mogły słuchać inspirujących wystąpień ekspertów. A trzeba przyznać, że lista prelegentów I edycji AMOZ prezentowała się naprawdę imponująco! Znaleźli się na niej między innymi:

  • Daniel Nowocin – strateg i manager ds. rozwoju branży medycznej i beauty,
  • dr n. prawn. Bartosz Pawelczyk – radca prawny specjalizujący się w prawie medycznym,
  • Krzysztof Kozik – radca prawny specjalizujący się w doradztwie prawnym dla biznesu,
  • Urszula Łaskawiec – Healthcare Team Trainer & Customer Success Manager,
  • Małgorzata Witek – Customer Service Quality Manager,
  • Jakub Stępnowski – ekspert branży healthcare oraz doradca zarządów w zakresie nowych technologii.

Akademia Managera Ochrony Zdrowia – czym się wyróżnia?

Akademia Managera Ochrony Zdrowia wyróżnia się wśród innych podobnych wydarzeń przede wszystkim nastawieniem na praktyczne aspekty prowadzenia placówki medycznej. Prelegentami podczas konferencji byli doświadczeni praktycy, którzy posiadają wiedzę zweryfikowaną przez codzienne działania zawodowe. Zaprezentowane zostały prawdziwe case studies, a uczestnicy mieli możliwość dyskutowania z ekspertami, którzy cały czas dyżurowali w strefie online. Omówiono specyfikę działania placówek medycznych w okresie pandemii, przedstawiono przykłady efektywnych działań marketingowych oraz narzędzi wspierających pracę rejestracji czy umożliwiających wdrożenie telekonsultacji w placówce. Zaprezentowano konkretne rozwiązania prawne, marketingowe czy technologiczne oraz sposoby ich wdrażania.

Nie tylko wirtualne konferencje szkoleniowe!

Akademia Managera Ochrony Zdrowia to jednak nie tylko wirtualne konferencje szkoleniowe. W ramach inicjatywy przez ostatnie tygodnie przeprowadzone zostały liczne webinary dla osób związanych zawodowo z zarządzaniem placówkami medycznymi. Dotyczyły one m.in. tego, jak skutecznie wykorzystać social media do budowania marki medycznej w celu pozyskania nowych pacjentów, jak wdrożyć telekonsultacje w placówce medycznej w czasie zagrożenia epidemicznego, jak wyglądają aspekty prawne świadczenia usług telemedycznych czy jak powinien wyglądać marketing placówek medycznych w dobie pandemii.

Nie można oczywiście zapominać o innych działaniach oraz inicjatywach odbywających się w ramach Akademii Managera Ochrony Zdrowia. Dla osób zainteresowanych na bieżąco organizowane są szkolenia i warsztaty specjalistyczne. Mogą one otrzymać dostęp do platformy zawierającej specjalistyczne materiały edukacyjne oraz szkoleniowe dla menedżerów placówek ochrony zdrowia. Jeśli jest takie zapotrzebowanie, eksperci Akademii Managera Ochrony Zdrowia mogą przeprowadzić w danej placówce audyt i przygotować na jego podstawie raport. Znajdują się w nim opisane problematyczne płaszczyzny funkcjonowania kliniki czy przychodni wraz z propozycjami działań naprawczych.

O kolejnych wydarzeniach organizowanych w ramach Akademii Managera Ochrony Zdrowia – zarówno w formie stacjonarnej, jak i internetowej – będziemy informować na stronach MediaHealth, Medidesk oraz w naszych mediach społecznościowych. Warto również zaglądać na dedykowaną AMOZ stronę https://www.amoz.edu.pl/, gdzie publikowane będą szczegóły dotyczące kolejnych konferencji. Zapraszamy!

Tagi: , ,

close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

Zostaw numer
oddzwonimy!