Blog ekspercki

Największe wyzwania w marketingu medycznym

Marketing medyczny – tak jak każda inna branża – musi mierzyć się z wieloma różnymi wyzwaniami, jakie stawia współczesny świat. Część z nich bierze się z określonych ram prawnych, inne – z nieustannego rozwoju nowoczesnych technologii. O czym zatem warto

Nowoczesne technologie w marketingu medycznym

Współczesny marketing medyczny coraz częściej otwiera się na nowoczesne technologie – nie może to dziwić, jeśli wziąć pod uwagę fakt, że pacjent jest obecnie klientem, któremu zaoferować trzeba nie tylko konkretną usługę zdrowotną, ale także komfort, wygodę i najwyższą jakość

SEO w branży medycznej – dlaczego jest niezbędne?

SEO – czyli Search Engine Optimalization – to optymalizacja zawartości strony internetowej pod wyszukiwarki internetowe, głównie Google. Jest to działanie niezbędne właściwie we wszystkich branżach biznesu, również w branży medycznej. Nie bez przyczyny mówi się w końcu, że jeśli Twojej

Aplikacje mobilne w branży medycznej

Aplikacje mobilne przygotowywane na potrzeby branży medycznej zyskują na popularności – korzystają z nich nie tylko pacjenci, ale również lekarze, inni pracownicy medyczni czy osoby zarządzające placówkami służby zdrowia. Rynek mHealth (Mobile Health) może bardzo pozytywnie wpływać na jakość oferowanych

5 ciekawych szkoleń dla pracowników ochrony zdrowia

Ochrona zdrowia jest specyficzną branżą, która podlega bardzo rygorystycznym przepisom prawnym, a jednocześnie wciąż dynamicznie się rozwija. Dlatego pracownikom placówek medycznych – począwszy od rejestratorek, przez pracowników administracji, pielęgniarki aż po lekarzy – warto zapewnić dostęp do szkoleń i kursów.

Nowe trendy i narzędzia w marketingu medycznym

Marketing medyczny to dość specyficzna branża, która w większym niż inne sektory rynku stopni musi być ukierunkowana na spełnianie potrzeb klienta, którym w tym wypadku jest pacjent. Nie oznacza to oczywiście, że marketing medyczny omijamy jest przez nowe trendy i

Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w branży medycznej

Kryzysy się zdarzają, ale nie u mnie w przychodni/placówce/szpitalu – takie słowa często padają z ust prezesów, dyrektorów czy osób zarządzających. Oczywiście jest to nieprawda, bo sytuacja kryzysowa może przytrafić się każdej placówce, a jeśli nie jest ona do tego

Skuteczne prowadzenie strony internetowej placówki medycznej

Posiadanie strony internetowej przez firmy jest obecnie koniecznością. Strona www to swoista wizytówka przedsiębiorstwa, na której znaleźć można informacje o jej usługach, pełni także rolę wizerunkową i reklamową. Nie inaczej jest w przypadku placówek ochrony zdrowia. Na początek należy uświadomić

Load More Posts
Go to Top