Szkolenia dla menedżerów placówek medycznych
Zarządzanie przedsiębiorstwem – niezależnie od jego rozbudowania – to niełatwe zadanie. Tym większa odpowiedzialność ciąży na menedżerach placówek medycznych, gdyż operują oni w sektorze bazującym na zaufaniu publicznym. Oferujemy kompleksowe i holistyczne szkolenia dla osób zarządzających placówkami medycznymi.
Czytaj dalejSzkolenia dla rejestracji z prawidłowych rozmów z Pacjentami
Kontakt z Pacjentem jest niezwykle ważnym obszarem budowania długoterminowej relacji. Prawidłowe prowadzenie rozmowy już we wczesnym etapie zwiększa zaufanie do placówki i budzi pozytywne nastawienie u Pacjenta. Proponujemy szkolenia dedykowane pracownikom rejestracji z zakresu prawidłowych rozmów z Pacjentami.
Czytaj dalejSystem motywacyjny dla pracowników ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania klientów komercyjnych
Zmotywowany pracownik korzystnie wpływa na funkcjonowanie firmy i godnie reprezentuje przedsiębiorstwo w kontakcie z Klientem. Tę zależność można zauważyć także w placówkach medycznych, które coraz częściej kierunkują się na Klientów komercyjnych. Pomagamy w skutecznym wdrożeniu systemów motywacyjnych, uprzednio szczegółowo omawiając to zagadnienie.
Czytaj dalejPrzesłuchanie i analiza rozmów telefonicznych przeprowadzanych przez pracowników recepcji z Pacjentami
Rozmowy telefoniczne na linii recepcja-Pacjent pozwalają zrozumieć prawidłowość funkcjonowania placówki. To także system kontroli jakości obsługi, która powinna legitymować się wysokimi standardami. Przesłuchując i analizując rozmowy pracowników recepcji zwracamy uwagę na nieprawidłowości w kontakcie z Pacjentem.
Czytaj dalejSzczegółowa analiza pracy zespołu obsługi Pacjenta
Placówka medyczna jest jak organizm – jeden rozregulowany obszar negatywnie wpływa na całość. Istotną rolę pełni tu obsługa Pacjenta, której stosunek do pacjenta rzutuje na ogólną pracę placówki. Szczegółowa analiza pracy zespołu pomaga znaleźć ewentualne uchybienia i wyeliminować je w celu wyznaczenia nowych standardów.
Czytaj dalejAnaliza pracy zespołu placówki
Placówka medyczna powinna kierować się najwyższymi standardami jakości, niezależnie od obszaru. Problemy wewnątrz zespołu, nieprzestrzeganie ustalonych reguł lub brak ujednoliconych standardów niesie szereg konsekwencji. Aby mieć pewność, że placówka funkcjonuje prawidłowo, proponujemy holistyczną analizę pracy personelu.
Czytaj dalej