Social media to coraz bardziej skuteczne narzędzie e-marketingu, służące do promowania marki i nawiązywania kontaktu z klientami w wirtualnym świecie. Media społecznościowe sto setki serwisów i kanałów, które można wykorzystać w różnorodny sposób. W pierwszej części naszego artykułu https://mediahealth.pl/skutecznie-wykorzystywac-social-media-marketingu-medycznym-czesc omówiliśmy zasady zastosowanie z Facebooka, YouTube oraz bloga w marketingu medycznym. W drugiej części materiału pragniemy skupić się na kolejnych serwisach social media.

Podążaj za pacjentem – Twitter

Jednym z narzędzi social media jest Twitter, czyli serwis społecznościowy umożliwiający usługę mikroblogowania. Zarejestrowany użytkownik ma możliwość tworzenia i odczytywania tzw. tweetów, czyli krótkich wiadomości tekstowych wyświetlanych na profilu autora. Za pomocą publikowanych informacji Twitter pozwala podmiotom medycznym na bezpośredni kontakt z pacjentem. Jednak każdy tweet może zawierać jedynie 140 znaków. Warto zatem pamiętać, że przekazywane wiadomości muszą być krótkie, dynamiczne i wzbogacone o odnośnik do innego serwisu, na którym odbiorca pozna szczegółowe informacje. Twitter jest rzadko wykorzystywanym narzędziem na polskim rynku medycznym, co może zwiększyć jego skuteczność w docieraniu do potencjalnych pacjentów.

Zobrazuj swoją placówkę – Instagram

Instagram to fotograficzny serwis społecznościowy oraz hosting zdjęć połączony z aplikacją o tej samej nazwie, która umożliwia publikację fotografii i filmików. Serwis może być wykorzystywany przez managerów placówek leczniczych do obrazowania wnętrza placówki, nowego sprzętu, zatrudnionych lekarzy specjalistów, wydarzeń związanych z placówką oraz innych akcji promocyjnych. Insagram wykorzystywany jest zwykle w placówkach leczniczych specjalizującymi się w medycynie estetycznej.

Regularnie informuj pacjenta – Google+

W tworzeniu kanałów social media specjalizuje się również Google Inc. twórca Google+. Serwis społecznościowy łączy w sobie usługi dostępne w Google Profile, Google Buzz oraz możliwość przeprowadzania videospotkań. Za pomocą integracji z innymi profilami umożliwia również szybkie odnajdywanie znajomych oraz publikację zdjęć. Google+ działa podobnie jak Facebook. Dzięki niemu managerowie placówki leczniczej mają okazję nawiązać kontakt z pacjentem i informować go o nowych usługach i promocjach.

Social media to doskonałe narzędzie promocyjne, które w odpowiednich rękach, używane w profesjonalny sposób może korzystnie wpłynąć na promocję placówki, umocnienie jej marki, nawiązanie kontaktu z pacjentem oraz stworzenie odpowiedniej grupy docelowej.

Tagi: , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/