image

Internet jest znakomitym narzędziem do nawiązywania kontaktów, czego dowodem są social media, czyli media społecznościowe stworzone do interakcji za pomocą rozbudowanego zestawu narzędzi komunikacyjnych wykorzystywanych w wirtualnym świecie. Media społecznościowe tworzą współczesną formę komunikacji, wykorzystywaną m.in. przez przedsiębiorców do stworzenia social media marketing. Za ich pośrednictwem firmy nawiązują relacje z klientem i przekazują mu informacje o swoich usługach, produkcjach i promocjach.

Media Health to agencja reklamowa branży medycznej specjalizująca się w obsłudze social media w medycynie. Nasi specjaliści od marketingu usług medycznych wykorzystują facebooka, blogi, forum internetowe oraz instagram. Zakładamy i prowadzimy fan page na facebooku za pośrednictwem, którego przekazujemy informacje na temat usług, lekarzy, aktualności oraz wydarzeń związanych z placówką i jej okolicą. Tworzymy i publikujemy specjalistyczne teksty napisane w systemie SEO na blogu placówki, które są znakomitym sposobem na dzielenie się wiedzą oraz efektywniejsze pozycjonowanie strony internetowej podmiotu medycznego. Nasi specjaliści aktywnie działają, także na forach internetowych za pośrednictwem, których nawiązują kontakt z pacjentem. Ponadto zakładają konto na instagramie oraz publikują na nim zdjęcia, za pomocą których możliwe jest zobrazowanie faktycznego stanu placówki medycznej. Specjalizując się w marketingu usług medycznych jesteśmy świadomi, że social media to doskonały sposób na dotarcie do pacjenta i nawiązanie z nim kontaktu.

Jako agencja reklamowa branży medycznej oferujemy swoim klientom:

  1. Stworzenie profilu placówki medycznej w kanale facebook zgodnie z wymaganiami dotyczącymi branży medycznej,
  2. Przygotowanie postów i materiałów na temat placówki na profilu facebookowym,
  3. Wdrożenie i prowadzenie kampanii reklamowej w kanale facebook,
  4. Prowadzenie konkursów oraz tworzenie aplikacji konkursowych,
  5. Aktywne działania na serwisach medycznych oraz tematycznych forach internetowych,
  6. Tworzenie materiałów na blog placówki,
  7. Produkcję filmów i animacji na kanał youtube klienta
  8. Stworzenie profilu placówki na kanale instagram zgodnie z wymaganiami dotyczącymi branży medycznej,
  9. Publikację zdjęć i postów na temat placówki na profilu instagram.

Stworzenie profilu placówki w kanale Facebook zgodnie z wymogami branży medycznej

Facebook to serwis społecznościowy w ramach, którego zarejestrowani użytkownicy mają możliwość przekazywania informacji, dzielenia się opinią, komentarzem i zdjęciami oraz integrowania w wirtualnych grupach. Dzięki Facebookowi firmy, w tym placówki lecznicze, mogą dotrzeć do potencjalnych klientów i nawiązać z nimi stały kontakt.

W ramach usług oferujemy klientom założenie firmowego fanpage’a, na którym umieszczamy logotyp placówki, zdjęcia obrazujące jej wnętrze, kontakt oraz najważniejsze informacje. Możliwość zarządzania kontem facebookowym mają nasi specjaliści oraz klienci. Rozwiązanie to umożliwia naszym pracownikom regularne publikowanie postów, a klientom wgląd w podejmowane przez nich działania. Nasi fachowcy wiedzą, jak za pośrednictwem social media, dotrzeć do pacjenta i zbudować z nim stałą relację.

Przygotowywanie i publikacja postów na temat placówki

Na Facebooku zarejestrowanych jest ponad 1,2 miliarda użytkowników, w tym około 14 milionów Polaków. Taka baza kontaktów daje niesamowite możliwości marketingowe. Jednak by móc w pełni wykorzystać potencjał reklamowy serwisu społecznościowego, nie wystarczy wyłącznie pokazać się potencjalnemu pacjentowi. Należy również nawiązać z nim stałą relację. Jest to możliwe za pomocą postów, wpisów, komentarzy i wiadomości publikowanych na profilu placówki leczniczej.

Nasi specjaliści od social media nie tylko zakładają firmowe fanpage, ale również je obsługują i rozwijają. Strategia naszych działań opiera się na poszczególnych etapach:

  • dobieramy grupę docelową,
  • przygotowujemy zestaw wpisów tematycznych,
  • przygotowujemy harmonogram wpisów,
  • moderujemy wpisy.

Prowadzenie konkursów oraz tworzenie aplikacji konkursowych

Profesjonalna obsługa serwisu społecznościowego Facebook, polega na dotarciu do internauty, nawiązaniu z nim stałych relacji oraz zachęceniu do integracji za pośrednictwem fanpage’a. Pacjent, który bierze aktywny udział w wirtualnym życiu podmiotu medycznego, zwiększa jego zaufanie w oczach swoich znajomych. Jednak trzeba wiedzieć jak zachęcić i zaangażować internautę w działania placówki leczniczej. Jednym ze sposobów jest organizacja konkursów.

W ramach usługi oferujemy organizację i przeprowadzenie wirtualnych wydarzeń cieszących się zainteresowaniem internautów, które są częścią kampanii sezonowej, okolicznościowej lub akcji specjalnej. Nasza usługa daje możliwość nawiązania kontaktu z pacjentem i zachęcenie go do aktywnego uczestnictwa w życiu placówki, a także promocję podmiotu medycznego i oferowanych przez niego usług. Ponadto aktywność pacjentów wyrażana poprzez lajki, komentarze i udostępnienia

wpływa na zwiększenie widoczności profilu placówki leczniczej w serwisie społecznościowym, dotarcie do nowej grupy odbiorców i zwiększenie poziomu zaufania podmiotu medycznego wśród znajomych aktywnego internauty.

Organizowane przez nas konkursy składają się z poniższych etapów:

  1. Wybieramy wydarzenie, które będzie związane z organizowanym przez nas konkursem. Zdarzenie może mieć charakter okolicznościowy, sezonowy, bądź specjalny.
  2. Omawiamy i przygotowujemy regulamin konkursowy.
  3. Gotowy pomysł konsultujemy z naszym klientem.
  4. Tworzymy hasło reklamowe, treści oraz grafiki.
  5. Zakładamy „Wydarzenie” na Facebooku i zachęcamy internautów do wzięcia udziału w zabawie.
  6. Informujemy o konkursie za pośrednictwem social media oraz strony internetowej podmiotu medycznego.
  7. Aktywnie śledzimy działania konkursowiczów.
  8. Wybieramy zwycięzców, przekazujemy nagrody i ogłaszamy oficjalne zakończenie.
  9. Przeprowadzamy analizę wydarzenia.