Umiejętność nawiązania kontaktu z pacjentem, jest podstawą stworzenia pozytywnego wizerunku placówki medycznej. Jednak nieodebrane połączenia, sygnał zajętości i automatyczna sekretarka, skutecznie zniechęcają chorych. Głównym powodem takiej sytuacji, jest wykorzystywanie przestarzałych aparatów telefonicznych. Rozgoryczony pacjent, prędzej czy później, zrezygnuje z próby dodzwonienia się i wybierze inną przychodnię. Warto zatem pamiętać, że każdy problem z telefonem, to powód utraty klienta.

Irytujący sygnał zajęcia.

Jednym z głównych czynników, na które pacjent zwraca uwagę podczas wyboru gabinetu medycznego, jest wizerunek lekarza. Sposób prezentacji w Internecie, ocena innych pacjentów oraz łatwość w nawiązaniu kontaktu. Współczesny człowiek żyje szybkim tempem i wykonuje kilka czynności jednocześnie, w wyniku czego, żąda wszystkiego na wczoraj. Pragnie zadzwonić do lekarza, umówić się na wizytę, wykonać badania i wrócić do swojego trybu życia. Jednak nieudane próby dodzwonienia się do gabinetu, są powodem rezygnacji z usług medycznych. Zirytowany pacjent nie tylko przestanie dzwonić, ale również nie omieszka podzielić się swoim rozczarowaniem, na forach internetowych i facebooku. Problem z komunikacją wydaje się banalny, jednak w rzeczywistości, jest z jedną z głównych przyczyn utraty pozytywnego wizerunku placówki.

Telefon VoIP – Idealne rozwiązanie.

Idealnym rozwiązaniem problemu z dodzwonieniem się jest telefon VoIP, nowoczesny telefon internetowy podłączony do sieci komputerowej, który za pomocą technologii VoIP realizuje połączenia. Urządzenie wygląda jak tradycyjny telefon, jednak w przeciwieństwie do niego, podłączony jest do sieci za pomocą gniazda RJ-45. Telefon internetowy VoIP nie wymaga dodatkowego komputera, nie zajmuje wiele miejsca, a operatorzy VoIP oferują tanie połączenia telefoniczne.

Nowoczesne rozwiązanie. Korzyści dla pacjentów

Pcjenci nie cierpią sygnału zajętości i słuchania automatycznej sekretarki. W telefonie VoIP irytujący dźwięk został zastąpiony informacją o połączeniach przychodzących i czasie oczekiwania na kontakt. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu, pacjent jest poinformowany, o tym, ile czasu zajmie mu nawiązanie kontaktu z lekarzem. Telefon internetowy VoIP umożliwia również nagranie i odtwarzanie ważnych wiadomości, które przekazywane są, w czasie oczekiwania na połączenie.

Nowoczesne rozwiązanie. Korzyści dla placówki

Wyeliminowanie sygnału zajętości oraz informacje o połączeniu, zwiększy liczbę dodzwaniających się chorych i pozytywnie wpłynie na wizerunek lekarza. Ponadto telefon ViOP zapewnia możliwość identyfikowania placówki za pomocą jednego numeru, profesjonalną infolinię oraz zapowiedź głosową. Urządzenie ułatwia funkcjonowanie rejestracji placówki medycznej, zwiększa możliwości komunikacji oraz zapewni stały monitoring działań. Telefon VoIP to nowoczesny telefon internetowy, który usprawni prace podmiotu medycznego i zwiększy jego prestiż. Telefonia VoIP, oferuje nie tylko niezawodny system telefoniczny, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy.

Kilka powodów, dla których warto wybrać Usługi VoIP:

  1. Brak sygnały zajętości zniechęcającego pacjentów,
  2. Informowanie pacjenta o połączeniu z lekarzem, miejscu w kolejce oraz czasie oczekiwania,
  3. Możliwość nagrania wiadomości głosowej odtwarzanej w czasie oczekiwania na połączenie,
  4. Dostęp do nagrań rozmów przez dowolną przeglądarkę internetową, na smartfonie i tablecie,
  5. Panel on-line z informacjami o bieżącym ruchu telefonicznym, kolejce oczekujących na połączenie i statystykach,
  6. Zwiększenie prestiżu podmiotu medycznego.

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/