Umiejętność nawiązania kontaktu z pacjentem, jest podstawą stworzenia pozytywnego wizerunku placówki medycznej. Jednak nieodebrane połączenia, sygnał zajętości i automatyczna sekretarka, skutecznie zniechęcają chorych. Głównym powodem takiej sytuacji, jest wykorzystywanie przestarzałych aparatów telefonicznych. Rozgoryczony pacjent, prędzej czy później, zrezygnuje z próby dodzwonienia się i wybierze inną przychodnię. Warto zatem pamiętać, że każdy problem z telefonem, to powód utraty klienta.
Irytujący sygnał zajęcia.
Jednym z głównych czynników, na które pacjent zwraca uwagę podczas wyboru gabinetu medycznego, jest wizerunek lekarza. Sposób prezentacji w Internecie, ocena innych pacjentów oraz łatwość w nawiązaniu kontaktu. Współczesny człowiek żyje szybkim tempem i wykonuje kilka czynności jednocześnie, w wyniku czego, żąda wszystkiego na wczoraj. Pragnie zadzwonić do lekarza, umówić się na wizytę, wykonać badania i wrócić do swojego trybu życia. Jednak nieudane próby dodzwonienia się do gabinetu, są powodem rezygnacji z usług medycznych. Zirytowany pacjent nie tylko przestanie dzwonić, ale również nie omieszka podzielić się swoim rozczarowaniem, na forach internetowych i facebooku. Problem z komunikacją wydaje się banalny, jednak w rzeczywistości, jest z jedną z głównych przyczyn utraty pozytywnego wizerunku placówki.
Telefon VoIP – Idealne rozwiązanie.
Idealnym rozwiązaniem problemu z dodzwonieniem się jest telefon VoIP, nowoczesny telefon internetowy podłączony do sieci komputerowej, który za pomocą technologii VoIP realizuje połączenia. Urządzenie wygląda jak tradycyjny telefon, jednak w przeciwieństwie do niego, podłączony jest do sieci za pomocą gniazda RJ-45. Telefon internetowy VoIP nie wymaga dodatkowego komputera, nie zajmuje wiele miejsca, a operatorzy VoIP oferują tanie połączenia telefoniczne.
Nowoczesne rozwiązanie. Korzyści dla pacjentów
Pcjenci nie cierpią sygnału zajętości i słuchania automatycznej sekretarki. W telefonie VoIP irytujący dźwięk został zastąpiony informacją o połączeniach przychodzących i czasie oczekiwania na kontakt. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu, pacjent jest poinformowany, o tym, ile czasu zajmie mu nawiązanie kontaktu z lekarzem. Telefon internetowy VoIP umożliwia również nagranie i odtwarzanie ważnych wiadomości, które przekazywane są, w czasie oczekiwania na połączenie.
Nowoczesne rozwiązanie. Korzyści dla placówki
Wyeliminowanie sygnału zajętości oraz informacje o połączeniu, zwiększy liczbę dodzwaniających się chorych i pozytywnie wpłynie na wizerunek lekarza. Ponadto telefon ViOP zapewnia możliwość identyfikowania placówki za pomocą jednego numeru, profesjonalną infolinię oraz zapowiedź głosową. Urządzenie ułatwia funkcjonowanie rejestracji placówki medycznej, zwiększa możliwości komunikacji oraz zapewni stały monitoring działań. Telefon VoIP to nowoczesny telefon internetowy, który usprawni prace podmiotu medycznego i zwiększy jego prestiż. Telefonia VoIP, oferuje nie tylko niezawodny system telefoniczny, ale także korzystniejsze umowy zapewniające tanie rozmowy.
Kilka powodów, dla których warto wybrać Usługi VoIP:
- Brak sygnały zajętości zniechęcającego pacjentów,
- Informowanie pacjenta o połączeniu z lekarzem, miejscu w kolejce oraz czasie oczekiwania,
- Możliwość nagrania wiadomości głosowej odtwarzanej w czasie oczekiwania na połączenie,
- Dostęp do nagrań rozmów przez dowolną przeglądarkę internetową, na smartfonie i tablecie,
- Panel on-line z informacjami o bieżącym ruchu telefonicznym, kolejce oczekujących na połączenie i statystykach,
- Zwiększenie prestiżu podmiotu medycznego.
Tagi: agencja marketingowa, agencja marketingowa dla branży medycznej, agencja reklamowa, agencja reklamowa dla branży medycznej, branża medyczna, marketing, obsługa podmiotów medycznych, placówki medyczne, reklama, reklama dla branży medycznej, Reklama dla klinik medycznych, reklama dla usług medycznych, strategia, telefon internetowy, telefon voip, telefonia voip