Profesjonalnie wyglądająca strona internetowa, niezbędne formularze, piękne zdjęcia i grafiki – to tylko połowiczny klucz do sukcesu. By określić jaki chcemy osiągnąć cel działań reklamowych trzeba zrobić więcej.  Powinniśmy wiedzieć, kto odwiedza nasz serwis internetowy, jakie mamy dzienne statystyki naszej strony www i przede wszystkim jakie źródła ruchu są dla nas najbardziej opłacalne. 

 

Analiza ruchu na stronie

Samo posiadanie strony internetowej nie wystarczy. Prowadząc działania z nastawieniem na efekt, trzeba wyposażyć swoją stronę w narzędzia do badania ruchu oraz statystyk. Warto zatem pomyśleć o najpopularniejszym i można pokusić się o stwierdzenie, że najlepszym narzędziu –  google analytics – bezpłatnym rozwiązaniu od google, którego celem jest dostarczenie właścicielowi serwisu www niezbędnych statystyk, dzięki którym będzie mógł  on poprawić jakość funkcjonowania swojej placówki.

 

Google analytics – dlaczego warto?

Narzędzie google analytics  daje mnóstwo możliwości, a jego wprowadzenie może przynieść wiele pozytywnych rezultatów. Co więcej jest to bezpłatne rozwiązanie, dzięki czemu jego wpięcie na stronę internetową placówki nie powinno być obciążone żadnymi wątpliwościami, nawet, a może przede wszystkim, finansowymi.

 

Co możemy zyskać?

Korzyści, jakie niesie za sobą wdrożenie i odpowiednie skonfigurowanie Google analytics to m.in.:

  • informacja o tym skąd jest ruch;
  • uzyskanie wiadomości o tym jaka jest nasza grupa docelowa;
  • wiedza na temat tego z jakich urządzeń korzystają osoby odwiedzając nasz serwis;
  • świadomość tego, które informacje na stronie cieszą się największym powodzeniem;
  • informacja na temat tego jakie problemy występują na stronie. 

 

Jak zainstalować google analytics?

Instalacja google analytics nie powinno sprawić żadnego problemu. Cały proces zamyka się w kilku, dość prostych, krokach.

Jeśli nie posiadamy jeszcze konta w google analytics na samym początku należy je założyć. Dokładny opis tego procesu znajdą Państwo pod tym linkiem: https://support.google.com/analytics/answer/1008015.

Po założeniu konta należy się na nie zalogować i wykonać następujące czynności:

  1. Utworzenie profilu dla strony internetowej (Administrator → Nowe konto).
  2. Wybranie nowo utworzonego konta (Administrator → Nazwa konta).
  3. Otworzenie zakładki „Kod śledzenia” i pobranie ów kodu.
  4. Wklejenie kodu na swojej stronie internetowej (kod wklejamy na stronie, którą chcemy śledzić, tuż przed tagiem zamykającym </head>).

 

Kilka minut i możemy cieszyć się dostępem do informacji na temat naszego serwisu, dzięki którym będziemy mogli wprowadzać istotne, i poprawiające jakość naszego działania, zmiany.

Pamiętajmy – badanie ruchu na swojej stronie i stale dostarczane statystyki mogą w znacznym stopniu poprawić jakość funkcjonowania placówki.

 

Jeśli chciłabyć powierzyć specjalistom wszystkie sprawy związane z prawidłowym wpięciem narzędzia Google Analytics, w tym także odpowiednim ustawieniem celów na stronie, zgłoś się do Nas poprzez formularz: https://mediahealth.pl/kontakt/  lub telefon: +48 501 276 729.

Tagi:

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/