Internet to współczesne źródło informacji oraz narzędzie do nawiązywania kontaktów. Doskonale wiedzą o tym przedstawiciele firm, którzy wykorzystują strony www oraz narzędzia social media, w celu dotarcia do klienta, przedstawienia mu swoich usług oraz nawiązania stałej relacji. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję w Internecie jest content marketing, metoda wykorzystywana przez niemal każde przedsiębiorstwo komercyjne.

Zwróć na siebie uwagę. Content marketing.

Content marketing , określany marketingiem treści, to metoda pozyskiwania klientów za pomocą oryginalnych, interesujących i merytorycznych tekstów. Sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy i zbudowanie długotrwałych relacji. Marketing treści opiera się na trzech zasadach: dystrybucji wartościowych tekstów, przyciągnięciu uwagi oraz zaangażowania klienta. Narzędzie funkcjonuje za pomocą social media, artykułów sponsorowanych, newsletterów, blogów, poradników, e-magazynów, microstron, podcastów, wirtualnych konferencji oraz eBooków.

Wykorzystywane narzędzia dobierane są według określonego typu odbiorcy oraz charakteru przedsiębiorstwa. W tym celu, przed rozpoczęciem promocji w Internecie, analizuje się potrzeby klienta oraz wybiera odpowiednie instrumenty. Teksty SEO, facebook, YouTube, Instagram, blog lub artykuł. Każdy z tych elementów musi skupić uwagę klienta i zachęcić do nawiązania kontaktu. Wydawałoby się, że content marketing najlepiej sprawdza się w wielkich korporacjach, jednak system coraz częściej wykorzystywany jest w placówkach i gabinetach lekarskich. Marketing w usługach medycznych staje się głównym narzędziem promocji polskich placówek leczniczych.

Internetowe porady. Podmiot medyczny w sieci interentowej.

Ludzkie życie, to zbyt poważna sprawa, by na jego temat poszukiwać informacji w Internecie. Ale czy na pewno? W 2011 roku amerykańska organizacja Pew Research Center przeprowadziła badanie, według którego, ponad 80% internautów szuka porady lekarskiej w sieci. Rok później ekspertyza organizacji National Re wykazała, iż na 23 000 badanych, aż 22 080 osób poszukuje informacji o gabinecie medycznym na facebooku, a 6 440 wykorzystuje w tym celu YouTube bądź Twittera. W czasie badań Google Inc z 2013 roku, 94% ankietowanych oświadczyło, że wybrało placówkę medyczną, na podstawie informacji zaczerpniętych ze strony www oraz forum internetowego. Okazuje się, że Internet jest istotnym pośrednikiem między lekarzem, a pacjentem. Warto zatem pamiętać, że promocja w Internecie może zachęcić chorego do skorzystania z usług określonej placówki, a e-marketing służby zdrowia odgrywa istotną rolę.

Marketing w służbie zdrowia

Content marketing to skuteczne narzędzie wykorzystywane we wszystkich branżach komercyjnych. Dotyczy to również placówek i gabinetów medycznych, które coraz chętniej inwestują w promocję w Internecie. Głównym powodem jest możliwość stworzenia pozytywnego PR w sieci. Teksty SEO umożliwiają skuteczniejsze pozycjonowanie strony, produkcje filmowe i animacje zaprezentują placówkę, artykuły i wpisy na blogu będą źródłem cennych informacji, a social media, to skuteczne narzędzie do nawiązania kontaktu z pacjentem. Marketing w sieci pomoże w zbudowaniu pozytywnego wizerunku gabinetu medycznego i zdobyciu zaufania, co zaowocuje większą liczbą pacjentów.

Content marketing to nowoczesna metoda promocji placówek medycznych. Prawidłowo napisane i skonstruowane teksty przykują uwagę pacjenta i umożliwią nawiązanie stałej relacji. Im bliższy kontakt, tym większe zaufanie, a im większe zaufanie, tym bardziej pozytywny PR w Internecie. Marketing usług medycznych to przyszłość profesjonalnych placówek i gabinetów.

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kontakt







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/

    ADRES

    ul. Niegolewskiego 17
    01-570 Warszawa

    TELEFON

    tel. 22 120 20 89

    E-MAIL

    biuro@mediahealth.pl