Na rynku usług medycznych z każdym rokiem pojawia się coraz więcej placówek i przychodni, które zabiegają o nowych Pacjentów. Nie jest to łatwe zadanie, zwłaszcza, że konkurencyjne firmy prześcigają się w pomysłach, w jaki sposób przekonać do siebie potencjalnych zainteresowanych i nakłonić ich do skorzystania z przeprowadzanych konsultacji i wykonywanych usług.
W tym sektorze biznesowym nie warto działać w pojedynkę. Skutecznym rozwiązaniem jest zaangażowanie profesjonalnej agencji marketingowej, która dzięki posiadanemu doświadczeniu i wykwalifikowanym specjalistom jest w stanie przyczynić się do znacznego wzrostu dochodów i wzmocnić wizerunek placówki medycznej. W dzisiejszym wpisie przedstawimy szereg możliwości, jakie daje współpraca z agencją marketingową oraz udowodnimy, że naprawdę warto nam zaufać. W myśl zasady trzeciego prezydenta USA Thomasa Jeffersona: „Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas”.

Dlaczego warto zaufać wyspecjalizowanej agencji marketingowej?

  • Wykwalifikowani specjaliści pomogą w stworzeniu i realizacji planu biznesowego opierając się na możliwościach placówki medycznej i aktualnych trendach w sektorze medycznym.
  • Współpraca z agencją marketingową pozwoli na zaoszczędzenie czasu potrzebnego na przygotowywanie i koordynowanie kampanii promocyjnych.
  • Kampanie reklamowe przygotowywane przez agencje marketingowe wzmacniają wizerunek placówki medycznej wśród Pacjentów i utwierdzają ich w przekonaniu, że podjęli słuszną decyzję decydując się na korzystanie z jej usług.
  • Profesjonalna agencja marketingowa posiada narzędzia umożliwiające stałe monitorowanie efektów kampanii reklamowych.

Warto pamiętać, że sektor służby zdrowia ograniczony jest normami prawnymi, które warunkują zakres i formę promocji prowadzanych usług. Więcej na ten temat znajdziecie w naszym wpisie: „Jak promować usługi lecznicze? Cześć I. Zakaz reklamy podmiotów leczniczych

Elementy marketingu, których realizację warto powierzyć agencji marketingowej:

    • Rebranding marki – zmiana wizerunku placówki medycznej (nazwa, logo, używana kolorystyka, wygląd strony internetowej, itd.)
    • E-mail marketing – wysyłka wiadomości elektronicznych do bazy Pacjentów (newslettery i kampanie promocyjne)
    • SEM (search engine marketing) – reklama w wyszukiwarkach internetowych, np. poprzez wykorzystanie linków sponsorowanych
    • SEO (search engine optimization) – pozycjonowanie strony placówki medycznej w wynikach wyszukiwania przeglądarek internetowych
    • Działania w mediach społecznościowych – stworzenie i prowadzenie kont placówek medycznych w social mediach (np. na Facebooku), publikacja postów dotyczących aktualnych wydarzeń, organizowanie konkursów i angażujących zabaw dla Użytkowników.
    • Marketing mobilny – do promocji placówki medycznej możemy wykorzystać: SMSy i MMSy reklamowe, Voicemailing (telefony do wybranej grupy docelowej przez automat), Beacony (małe urządzenia, które są w stanie skomunikować się ze smartfonami), kody QR (ich zadaniem jest przekierowywanie Użytkowników do strony internetowej placówki medycznej).
    • Przygotowywanie i koordynacja eventów oraz dni otwartych – profesjonalnie zorganizowany event daje placówce medycznej możliwość zareklamowania się w środowisku lokalnym i pozyskania nowych Pacjentów.
    • Reklama outdorowa – billboardy (tablice reklamowe o dużych rozmiarach, które umieszcza się przy często uczęszczanych drogach), reklama wieloformatowa (umieszczana na ścianach budynków), frontllighty (reklamy posiadające własne źródło światła zewnętrznego), backlighty (reklamy podświetlane od wewnątrz), reklama pneumatyczna (nośniki dmuchane, np. balony).
    • Marketing wirusowy – jest strategią marketingową wykorzystującą sieci społeczne, której rezultatem jest dystrybucja treści marketingowych do bardzo dużej grupy Użytkowników w odczuwalnie krótkim czasie.
    • Prowadzenie bloga placówki medycznej – aktualnie bardzo popularna i skuteczna forma dotarcia do potencjalnych Pacjentów. Stworzenie i regularne aktualizowanie bloga tematycznego zapewnia stały kontakt z grupą docelową placówki medycznej.

Monitoruj działania reklamowe, które powierzasz agencji marketingowej

Współpraca z wykwalifikowaną agencją marketingową ma skutkować poprawą wizerunku placówki medycznej oraz odczuwalnym wzrostem dochodów ze świadczonych przez nią usług. Aby mieć pewność, że budżet, jaki przeznaczamy na działania promocyjne i opłacenie agencji jest wykorzystywany w sposób właściwy warto zadbać o możliwość monitorowania efektów tychże działań.
W związku z dużymi oczekiwaniami rynku pojawił się innowacyjny system MediDesk, dzięki któremu nasi Klienci są w stanie weryfikować, jak nakłady reklamowe przekładają się na liczbę umówionych wizyt. Dzięki zachowaniu podziału pozyskiwania źródeł nowych Pacjentów możliwe jest weryfikowanie średniego kosztu umówionej wizyty z kampanii Adwords, z kampanii w prasie, kampanii w social mediach, czy w praktyce każdego innego źródła marketingowego. Więcej o samym systemie będziecie mogli przeczytać już niebawem!

Tagi: , , , , , , , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/