Manager to jedno z najważniejszych stanowisk w każdej palcówce leczniczej, gdyż jest on odpowiedzialny za nawiązywanie kontaktów, promocję, dbanie o pozytywny wizerunek placówki oraz szeroko pojęty marketing.

Marketing medyczny
Manager placówki leczniczej zajmuje się zwykle realizacją szeregu różnorodnych zadań, takich jak nawiązywanie kontaktów, poszukiwanie nowych pracowników oraz dostosowywanie placówki do państwowych wymogów. Jednak coraz częściej staje się on odpowiedzialny również za identyfikację wizualną placówki, pozyskiwanie pacjentów przy pomocy różnorodnych metod marketingowych oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek w świecie realnym i wirtualnym. Wiąże się to z zarządzaniem stroną internetową, prowadzeniem kampanii e-marketingowych, obsługą social media, prowadzeniem akcji promocyjnych oraz projektowaniem ulotek i plakatów. Praca managera coraz częściej wykracza poza granice tradycyjnych działań organizacyjnych i skupia się na docieraniu do pacjenta za pomocą e-marketingu.

Contant marketing medyczny
Częścią obowiązków managera bywa również content. Zadanie to wiążę się z tworzeniem i publikacją opisu usług, profili lekarzy, aktualności, artykułów eksperckich oraz dedykowanych tekstów SEO, które muszą być merytorycznie spójne. Content marketing medyczny ma bardzo korzystny wpływ na widoczność strony www w sieci, wizerunek placówki oraz dotarcie do potencjalnego pacjenta, jednak wymaga od managera kompleksowej wiedzy – przede wszystkim specjalistycznej, związanej ze specyfiką branży medycznej, z zakresu SEO i słów kluczowych, umiejętności skutecznego redagowania treści i copywriterskiego warsztatu.

Wsparcie agencji marketingowej branży medycznej
Wydawałoby się, że idealny manager to doskonały konsultant, organizator, copywriter, grafik, programista oraz specjalista w dziedzinie e-marketingu medycznego. Niestety w rzeczywistości nadmiar zadań może obniżyć efekty pracy nawet najlepszego pracownika.

By placówka lecznicza miała w pełni rozwinięty e-marketing musiałaby nawiązać współpracę z grupą specjalistów, takich jak doświadczony programista stron www, grafik tworzący projekty ulotek, broszur i zdjęć wykorzystywanych podczas kampanii promocyjnych w internecie, copywriter z obszerną wiedzą z zakresu medycyny i SEO, manager obsługujący medyczne social media oraz specjalista z zakresu kampanii AdWords i e-marketingu. Jednak by móc współpracować z profesjonalnym zespołem, przedstawiciele placówki musieliby stworzyć nowe stanowiska pracy. Rozwiązaniem może okazać się agencja marketingowa branży medycznej , która znając potrzeby wynikające ze specyfiki branży, realizuje kompleksową opiekę w ramach dedykowanej oferty. Taka współpraca wiąże się z wieloma korzyściami dla placówki medycznej – przekłada się na wyższą skuteczność w zakresie działań promocyjnych i jest ekonomiczna pod względem czasu, który placówka zaoszczędza oraz pieniędzy, których nie musi wydawać na sztab specjalistów.

Tagi: , , , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/