Oprócz tego, że rynek usług medycznych na co dzień określa nas zawodowo, nie możemy pominąć faktu, że jesteśmy też pacjentami klinik, przychodni i gabinetów. Z tej perspektywy bardzo dobrze wiemy, że dodzwonienie się niekiedy do rejestracji graniczy z cudem i potrafi zająć nawet 20 minut! Numer jest albo zajęty, albo na infolinii automatyczna sekretarka informuje, że jesteś 3 w kolejce i status ten utrzymuje się przez kolejne 20 minut… przykłady można mnożyć. Dziś czas ma ogromne znaczenie – w tej sytuacji nikt go już tracić nie chce i szuka innej placówki, innej możliwości skorzystania z usług specjalisty.
Ponieważ ilość zgłoszeń od potencjalnych pacjentów wpływa na realny wzrost sprzedaży takich usług i jednocześnie kształtuje pozytywny wizerunek podmiotu wiemy, że żaden z jego właścicieli czy managerów pozwolić sobie na takie straty nie może tym bardziej, że konkurencja jest duża.
Generowanie leadów za pomocą formularza online
Chcąc pozyskać pacjenta, nie można ograniczać się tylko do jednostronnej formy relacji. Trzeba mu zaproponować kilka możliwości dotarcia do interesującej go oferty, a jedną z najbardziej podstawowych jest strona internetowa. Za jej pośrednictwem istnieje możliwość automatycznego połączenia z pracownikiem placówki dzięki wygodnej i bardzo skutecznej metodzie na kontakt, jaką jest formularz “Oddzwonimy”.
Funkcjonalny widget “Oddzwonimy” wdrożony w architekturę serwisu, zachęca do pozostawienia swojego numeru telefonu, co pozwala na kontakt zwrotny i rozmowę z potencjalnymi pacjentami, którzy odwiedzili stronę placówki. Dzięki temu można poznać ich potrzeby, przekonać do swoich usług i zatrzymać w placówce. Oprócz tego, że formularz zwiększa liczbę telefonów od zainteresowanych konkretnymi usługami pacjentów, jest również miłym dla nich zaskoczeniem, a taki standard obsługi ma wiele korzyści wizerunkowych. Tym bardziej, że kontakty od przyszłych pacjentów zbierane są przez całą dobę, również po zamknięciu placówki.
Nowy pacjent w godzinę
Widget instalowany jest na stronie placówki w postaci praktycznego przycisku. Po jego kliknięciu na monitorze wyświetla się prosty formularz nie obarczony nadmierną ilością pól, których nikt nie lubi wypełniać. Szybki w obsłudze, po wpisaniu numeru telefonu i wysłaniu, jest automatycznie przekierowany na dedykowaną skrzynkę, którą zarządza odpowiednia osoba z obsługi placówki. Ważną zasadą tworzenia takiego konta jest odpowiednia jego konfiguracja tak, aby maile z informacją nie spływały do spamu. Tak ustalona ścieżka redukuje nie tylko czas, ale przede wszystkim sprawia, że kontakt od pacjenta dociera w zaplanowane miejsce. Dzięki temu pracownik placówki jest w stanie w ciągu około godziny oddzwonić i podjąć stosowną rozmowę.
Wysoka skuteczność
Wzrost ilości zgłoszeń na podstawie badań i wywiadów wśród pracowników rejestracji pokazuje, że tę formę kontaktu w ciągu ostatnich 2 miesięcy wybrało 8 osób na 10 tylko z jednego numeru. 75% do 85% z tych zgłoszeń kończy się wizytą i są to realne rozmowy sprzedażowe. Pacjent, który zostawia już swój numer telefonu jest zdecydowany dokonać rezerwacji na usługę, a ponadto uzyskane tą drogą dane klienckie są wartością dodaną widgetu.
Myślisz o podobnym rozwiązaniu na stronie swojej placówki? Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem naszego formularza – wyjaśnimy Twoje wątpliwości i odpowiemy na wszystkie pytania.
Tagi: agencja reklamowa dla branży medycznej, branża medyczna, formualarz oddzownimy, Formularz zgłoszeniowy, jak promować placówkę medyczną, marekting dla szpitali, marketing dla przychodni, marketing treści, marketing usług medycznych, reklama dla branży medycznej, Reklama dla klinik medycznych