Oprócz tego, że rynek usług medycznych na co dzień określa nas zawodowo, nie możemy pominąć faktu, że jesteśmy też pacjentami klinik, przychodni i gabinetów. Z tej perspektywy bardzo dobrze wiemy, że dodzwonienie się niekiedy do rejestracji graniczy z cudem i potrafi zająć nawet 20 minut! Numer jest albo zajęty, albo na infolinii automatyczna sekretarka informuje, że jesteś 3 w kolejce i status ten utrzymuje się przez kolejne 20 minut… przykłady można mnożyć. Dziś czas ma ogromne znaczenie – w tej sytuacji nikt go już tracić nie chce i szuka innej placówki, innej możliwości skorzystania z usług specjalisty.

Ponieważ ilość zgłoszeń od potencjalnych pacjentów wpływa na realny wzrost sprzedaży takich usług i jednocześnie kształtuje pozytywny wizerunek podmiotu wiemy, że żaden z jego właścicieli czy managerów pozwolić sobie na takie straty nie może tym bardziej, że konkurencja jest duża.

Generowanie leadów za pomocą formularza online

Chcąc pozyskać pacjenta, nie można ograniczać się tylko do jednostronnej formy relacji. Trzeba mu zaproponować kilka możliwości dotarcia do interesującej go oferty, a jedną z najbardziej podstawowych jest strona internetowa. Za jej pośrednictwem istnieje możliwość automatycznego połączenia z pracownikiem placówki dzięki wygodnej i bardzo skutecznej metodzie na kontakt, jaką jest formularz “Oddzwonimy”.

Funkcjonalny widget “Oddzwonimy” wdrożony w architekturę serwisu, zachęca do pozostawienia swojego numeru telefonu, co pozwala na kontakt zwrotny i rozmowę z potencjalnymi pacjentami, którzy odwiedzili stronę placówki. Dzięki temu można poznać ich potrzeby, przekonać do swoich usług i zatrzymać w placówce. Oprócz tego, że formularz zwiększa liczbę telefonów od zainteresowanych konkretnymi usługami pacjentów, jest również miłym dla nich zaskoczeniem, a taki standard obsługi ma wiele korzyści wizerunkowych. Tym bardziej, że kontakty od przyszłych pacjentów zbierane są przez całą dobę, również po zamknięciu placówki.  

Nowy pacjent w godzinę

Widget instalowany jest na stronie placówki w postaci praktycznego przycisku. Po jego kliknięciu na monitorze wyświetla się prosty formularz nie obarczony nadmierną ilością pól, których nikt nie lubi wypełniać. Szybki w obsłudze, po wpisaniu numeru telefonu i wysłaniu, jest automatycznie przekierowany na dedykowaną skrzynkę, którą zarządza odpowiednia osoba z obsługi placówki. Ważną zasadą tworzenia takiego konta jest odpowiednia jego konfiguracja tak, aby maile z informacją nie spływały do spamu. Tak ustalona ścieżka redukuje nie tylko czas, ale przede wszystkim sprawia, że kontakt od pacjenta dociera w zaplanowane miejsce. Dzięki temu pracownik placówki jest w stanie w ciągu około godziny oddzwonić i podjąć stosowną rozmowę.

Wysoka skuteczność

Wzrost ilości zgłoszeń na podstawie badań i wywiadów wśród pracowników rejestracji pokazuje, że tę formę kontaktu w ciągu ostatnich 2 miesięcy wybrało 8 osób na 10 tylko z jednego numeru. 75% do 85%  z tych zgłoszeń kończy się wizytą i są to realne rozmowy sprzedażowe. Pacjent, który zostawia już swój numer telefonu jest zdecydowany dokonać rezerwacji na usługę, a ponadto uzyskane tą drogą dane klienckie są wartością dodaną widgetu.

Myślisz o podobnym rozwiązaniu na stronie swojej placówki? Wyślij zgłoszenie za pośrednictwem naszego formularza – wyjaśnimy Twoje wątpliwości i odpowiemy na wszystkie pytania.

Tagi: , , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/