Czy można zarobić na turystyce w branży medycznej? Oczywiście, że tak! Od jakiegoś czasu coraz popularniejsza w naszym kraju staje się turystyka medyczna, z której chętnie korzystają mieszkańcy głównie Europy Zachodniej. W dzisiejszym wpisie odpowiadamy na pytanie, dlaczego Polska jest atrakcyjnym miejscem do leczenia się oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał tego trendu w celach zarobkowych.
Wyobraźmy sobie, że planujemy wakacyjny wyjazd do innego kraju. Pakujemy walizki, kupujemy stroje kąpielowe, przewodniki turystyczne… i rezerwujemy wizytę u lekarza specjalisty. Czy to oznacza, że mamy dar jasnowidzenia i przewidujemy chorobę w terminie urlopu? Wręcz przeciwnie – idąc z duchem czasu stawiamy na coraz popularniejszą turystykę medyczną.
Z turystyki medycznej korzystają mieszkańcy wielu Europejskich krajów (i nie tylko), a w czołówce znajdują się Niemcy i Wielka Brytania. O popularności tego typu podróży do Polski decyduje wiele czynników, przede wszystkim cena – zdecydowanie niższa, niż oferują lokalne kliniki, a także wyspecjalizowana kadra lekarska oraz obsługa medyczna na wysokim poziomie, która jest doceniania na całym świecie.

Obcokrajowcy z jakich krajów najchętniej korzystają z turystyki medycznej w Polsce?

  • Niemcy
  • Wielka Brytania
  • Szwecja
  • Norwegia
  • Rosja
  • Belgia
  • Norwegia
  • Kanada
  • USA

Obcokrajowcy coraz chętniej wybierają Polskę jako cel swojej wizyty turystyczno-leczniczej. O popularności naszego kraju decyduje cena, jaką muszą zapłacić Pacjenci za konsultacje i zabiegi. W porównaniu do stawek w Niemczech czy Wielkiej Brytanii Polska posiada bardzo konkurencyjną ofertę. Za usługi stomatologiczne lub zabiegi medycyny estetycznej płacą o 60% mniej (a nawet jeszcze taniej, w zależności od cennika konkretnej przychodni lekarskiej).

Perfekcyjny uśmiech na wyciągnięcie ręki i… portfela

Największą popularnością wśród obcokrajowców korzystających z turystyki medycznej cieszą się gabinety stomatologiczne. Okazuje się, że w porównaniu do cen oferowanych np. w Niemczech czy USA, polskie placówki posiadają ofertę o nawet 80% tańszą. Nie dziwi zatem fakt, że coraz częściej na fotelu stomatologicznym zasiada Pacjent z zagranicy, który chce wstawić implant, wybielić zęby lub założyć licówki porcelanowe. Polscy stomatolodzy są doceniani za dużą wiedzę i doświadczenie, które umożliwia im wykonanie zabiegów szybko, fachowo i bez komplikacji.

Piękne ciało bez kompleksów jako pamiątka z wizyty w Polsce

Korekta nosa? Lifting twarzy? Wyszczuplanie ciała? Okazuje się, że oferta chirurgii plastycznej w naszym kraju jest na tyle atrakcyjna, że coraz częściej w klinikach i gabinetach medycyny estetycznej możemy spotkać obcokrajowców, którzy korzystają z konsultacji wyspecjalizowanych lekarzy i chętnie poddają się wszelkiego rodzaju zabiegom mającym na celu poprawę wyglądu twarzy i ciała. Poza pięknym wyglądem cieszą się również zaoszczędzonymi pieniędzmi, które mogą przeznaczyć na inne cele lub na… kolejny zabieg.

Turystyka medyczna szansą dla przychodni lekarskich w Polsce

W dobie rosnącej konkurencji w branży medycznej i powstawaniu coraz większej ilości prywatnych przychodni lekarskich turystyka medyczna może stanowić olbrzymią szansę na zwiększenie liczby Pacjentów, a co za tym idzie wzrost dochodów. Placówki medyczne, które już zdecydowały się na kampanię marketingową reklamującą swoje usługi dedykowane obcokrajowcom odnotowują wzrost Pacjentów, a co się z tym ściśle wiąże – polepszenie sytuacji finansowej przychodni.

Jak wykorzystać potencjał tkwiący w popularności turystyki biznesowej?

W jaki sposób polskie placówki medyczne mogą skutecznie przyciągnąć do siebie obcokrajowców chcących podjąć leczenie? Przede wszystkim warto zainwestować w profesjonalny wygląd strony internetowej, która dla potencjalnych Pacjentów często stanowi pierwszy rodzaj „kontaktu” z placówką. Strona powinna posiadać możliwość zmiany języka z polskiego na angielski i niemiecki, aby z ofertą mogło zapoznać się jak najwięcej osób.
Kolejnym sposobem na dotarcie do obcokrajowców zainteresowanych leczeniem w Polsce jest nawiązanie współpracy ze specjalnymi serwisami internetowymi, które pośredniczą w nawiązaniu współpracy na linii zagraniczni Pacjenci – polskie placówki medyczne. Serwisy takie oferują możliwość prezentacji oferty placówki, która ma szanse dotrzeć do znacznie większej ilości potencjalnych Klientów.
Dynamiczny wzrost liczby Pacjentów z zagranicy, jaki od kilku miesięcy odnotowują polskie placówki medyczne będzie w dalszym ciągu utrzymywał się na równie wysokim poziomie. Warto wykorzystać ten trend i zadbać o to, aby dotrzeć z ofertą do zainteresowanej grupy turystów, którzy zamierzają wykorzystać zaplanowany urlop nie tylko na odpoczynek i zwiedzanie, ale również na zadbanie o swoje zdrowie i wygląd fizyczny. Wyspecjalizowana agencja marketingowa pomoże Państwu w przygotowaniu odpowiedniej komunikacji skierowanej do tej grupy turystów.

Tagi: , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/