Sesja zdjęciowa to znakomite narzędzie marketingowe służące do promocji produktów, w tym usług medycznych, a z usług zawodowych fotografów korzysta wiele branż. Sesję zdjęciową można również wykorzystać podczas promocji podmiotu medycznego, gdyż profesjonalnie wykonane zdjęcia umożliwią pacjentowi obejrzenie wnętrz placówki. W poniższym artykule opiszemy jak zaplanować sesję zdjęciową dla podmiotu medycznego.

Zdjęcie jako narzędzie promocji w marketingu medycznym.

Według ustawy z 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej, każdy podmiot medyczny ma zakaz zamieszczania informacji o skuteczności oferowanej metody leczenia oraz o nieprzeciętnej jakości sprzętu. Jednak podmiot medyczny może wykorzystać inne metody promocji jakości oferowanych usług. Jedną z nich jest organizacja sesji fotograficznej i publikacja zdjęć obrazujących wnętrze placówki, jej gabinety oraz posiadane urządzenia. Dzięki udostępnionym fotografiom pacjent będzie mógł zapoznać się z wnętrzem placówki i samodzielnie ocenić jakość prezentowanych urządzeń i pomieszczeń. Sesja zdjęciowa może zobrazować zalety podmiotu medycznego, musi jednak być odpowiednio zorganizowana i przeprowadzona.

Etapy organizacji sesji zdjęciowej placówki medycznej.

Organizacja sesji zdjęciowej placówki medycznej składa się z kilku poniższych etapów:

  • ocena oświetlenia – odpowiednio dobrane umożliwi wykonanie dokładnych zdjęć, stworzy również jasne i ciepłe wnętrze, które będzie miało wpływ na pozytywny odbiór placówki medycznej,
  • przygotowania wnętrza – z planu zdjęciowego należy usunąć wszelkie niepotrzebne elementy, tak by wnętrze było przejrzyste i zadbane. Fotografie muszą obrazować jasne, przytulne i higieniczne pomieszczenia, w których pacjent poczuje się komfortowo. Wnętrze placówki powinno być również sfotografowane z kilku stron, tak aby odbiorca miał możliwość dokładnego obejrzenia gabinetu,
  • prezentacja sprzętu leczniczego – urządzenia również powinny być odpowiednio przygotowane i sfotografowane pod różnym kątem. Widząc zadbany, oświetlony sprzęt medyczny, pacjent będzie miał pewność, że placówka lecznicza posługuje się najwyższej klasy urządzeniami,
  • zdjęcia kadry – nie jest to powszechny zabieg, gdyż większość fotografów skupia się na wizualizacji pustych gabinetów, recepcji, budynku, wnętrza i sprzętu. Zdarza się jednak, że podmiot medyczny pragnie sfotografować również ludzi w celu nadania fotografiom większej naturalności. W takiej sytuacji należy zadbać o odpowiednią dokumentację. Sfotografowani ludzie muszą podpisać dokument umożliwiający użycie ich wizerunku w publikowanych zdjęciach.

Dlaczego warto korzystać z usług profesjonalnych fotografów?

Zdjęcia opublikowane na stronie placówki medycznej to znakomite narzędzie promocji, które działa na odbiorcę zanim wejdzie w treść poszczególnych stron i w ofertę. Profesjonalne zdjęcia placówki medycznej będą więc weryfikować opinię potencjalnego pacjenta.

 

Tagi: , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/