Internet to współczesne źródło informacji oraz narzędzie do nawiązywania kontaktów. Doskonale wiedzą o tym przedstawiciele firm, którzy wykorzystują strony www oraz narzędzia social media, w celu dotarcia do klienta, przedstawienia mu swoich usług oraz nawiązania stałej relacji. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na promocję w Internecie jest content marketing, metoda wykorzystywana przez niemal każde przedsiębiorstwo komercyjne.
Zwróć na siebie uwagę. Content marketing.
Content marketing , określany marketingiem treści, to metoda pozyskiwania klientów za pomocą oryginalnych, interesujących i merytorycznych tekstów. Sposób na zwrócenie uwagi odbiorcy i zbudowanie długotrwałych relacji. Marketing treści opiera się na trzech zasadach: dystrybucji wartościowych tekstów, przyciągnięciu uwagi oraz zaangażowania klienta. Narzędzie funkcjonuje za pomocą social media, artykułów sponsorowanych, newsletterów, blogów, poradników, e-magazynów, microstron, podcastów, wirtualnych konferencji oraz eBooków.
Wykorzystywane narzędzia dobierane są według określonego typu odbiorcy oraz charakteru przedsiębiorstwa. W tym celu, przed rozpoczęciem promocji w Internecie, analizuje się potrzeby klienta oraz wybiera odpowiednie instrumenty. Teksty SEO, facebook, YouTube, Instagram, blog lub artykuł. Każdy z tych elementów musi skupić uwagę klienta i zachęcić do nawiązania kontaktu. Wydawałoby się, że content marketing najlepiej sprawdza się w wielkich korporacjach, jednak system coraz częściej wykorzystywany jest w placówkach i gabinetach lekarskich. Marketing w usługach medycznych staje się głównym narzędziem promocji polskich placówek leczniczych.
Internetowe porady. Podmiot medyczny w sieci interentowej.
Ludzkie życie, to zbyt poważna sprawa, by na jego temat poszukiwać informacji w Internecie. Ale czy na pewno? W 2011 roku amerykańska organizacja Pew Research Center przeprowadziła badanie, według którego, ponad 80% internautów szuka porady lekarskiej w sieci. Rok później ekspertyza organizacji National Re wykazała, iż na 23 000 badanych, aż 22 080 osób poszukuje informacji o gabinecie medycznym na facebooku, a 6 440 wykorzystuje w tym celu YouTube bądź Twittera. W czasie badań Google Inc z 2013 roku, 94% ankietowanych oświadczyło, że wybrało placówkę medyczną, na podstawie informacji zaczerpniętych ze strony www oraz forum internetowego. Okazuje się, że Internet jest istotnym pośrednikiem między lekarzem, a pacjentem. Warto zatem pamiętać, że promocja w Internecie może zachęcić chorego do skorzystania z usług określonej placówki, a e-marketing służby zdrowia odgrywa istotną rolę.
Marketing w służbie zdrowia
Content marketing to skuteczne narzędzie wykorzystywane we wszystkich branżach komercyjnych. Dotyczy to również placówek i gabinetów medycznych, które coraz chętniej inwestują w promocję w Internecie. Głównym powodem jest możliwość stworzenia pozytywnego PR w sieci. Teksty SEO umożliwiają skuteczniejsze pozycjonowanie strony, produkcje filmowe i animacje zaprezentują placówkę, artykuły i wpisy na blogu będą źródłem cennych informacji, a social media, to skuteczne narzędzie do nawiązania kontaktu z pacjentem. Marketing w sieci pomoże w zbudowaniu pozytywnego wizerunku gabinetu medycznego i zdobyciu zaufania, co zaowocuje większą liczbą pacjentów.
Content marketing to nowoczesna metoda promocji placówek medycznych. Prawidłowo napisane i skonstruowane teksty przykują uwagę pacjenta i umożliwią nawiązanie stałej relacji. Im bliższy kontakt, tym większe zaufanie, a im większe zaufanie, tym bardziej pozytywny PR w Internecie. Marketing usług medycznych to przyszłość profesjonalnych placówek i gabinetów.
Tagi: agencja marketingowa, agencja marketingowa dla branży medycznej, agencja reklamowa, agencja reklamowa dla branży medycznej, content marketing, marketing, marketing treści, marketing usług medycznych, marketing w służbie zdrowia, obsługa podmiotów medycznych, placówki medyczne, promocja w internecie, reklama, reklama dla branży medycznej, Reklama dla klinik medycznych, reklama dla usług medycznych, strategia