Perspektywa menedżerów i pracowników często różni się od perspektywy Pacjentów i podmiotów zewnętrznych. Choć tok rozumowania i założenia wstępne mogą być jak najbardziej prawidłowe, to praktyka może okazać się zupełnie inna. Aby zderzenie z rzeczywistością nie było bolesnym doświadczeniem, proponujemy kompleksową analizę zainteresowania Pacjentów usługami leczniczymi w pobliżu placówki medycznej.

Po dokonaniu wstępnych założeń i ogólnej analizy demograficznej, przyglądamy się nawykom i stylom życia manifestowanym przez pobliską społeczność. Wykorzystując badania empiryczne, dowiadujemy się, czego brakuje mieszkańcom danego rejonu w kontekście usług medycznych i z jakich świadczeń najczęściej korzystają. Skrupulatne i rzetelne badania bywają żmudne, mozolne, jednak efekt końcowy pomoże zrozumieć właścicielom placówki mechanizmy warunkujące zainteresowanie danej społeczności. Przygotowany przez nas raport pomoże dopasować funkcjonowanie placówki do oczekiwań i potrzeb ludzi, by wykorzystywać potencjał dostępny na rynku. Tym sposobem będziesz o kilka kroków przed konkurencją, która być może dalej oferuje usługi bez popytu lub w nieadekwatnych godzinach dostępności.

Zmiana godzin realizowania usług i rozszerzenie lub zwężenie dostępności danego świadczenia to z pozoru drobny krok wymagający korekty w grafiku. Praktyka jednak pokazuje, że takim posunięciem możemy skutecznie zwiększyć lub drastycznie obniżyć zainteresowanie daną placówką. Dzięki współpracy z naszą firmą, placówka medyczna ma szanse na maksymalne wykorzystanie realnego popytu zgłaszanego przez okoliczną społeczność.