image

Stała optymalizacja strony internetowych pod względem pozycjonowania jej w wyszukiwarkach.

Statystyki Google pokazują, że globalna sieć wirtualna liczy, aż 860 milionów stron internetowych. W Polsce funkcjonuje ich ponad 2,4 milionów, wśród których znajdują się serwisy medyczne. Dane te wskazują jak ogromną konkurencję mają przedsiębiorcy, również managerowie placówek leczniczych. Aby utrzymać wysoką pozycją w wyszukiwarce Google, nie wystarczy już tylko stworzyć profesjonalną i responsywną stronę internetową, trzeba sięgnąć po metody zapewniające lepsze pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce. Jedną z nich jest SEO.

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (Search Engine Optimization) w skrócie SEO, to proces mający za zadanie osiągnąć, jak najwyższy wynik organiczny w wyszukiwarkach dla wybranych słów i fraz kluczowych. By serwis medyczny placówki leczniczej mógł zająć korzystną pozycją w Google, należy wykorzystać algorytm przeglądarki oparty na wartości tekstu oraz popularności witryny. Główną rolę w pozycjonowaniu odgrywają słowa kluczowe zwarte w tekście opublikowanym na stronie placówki. Słowa kluczowe to frazy najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę Google w celu znalezienia produktów i usług. Aby serwis medyczny mógł zająć wysoką pozycję słowa te muszą znaleźć się w meta tagach, nagłówkach, tagach, śródtytule, opisie grafik oraz wszystkich tekstach publikowanych na podstronach i zakładkach serwisu medycznego.

Sposobem na naturalne pozycjonowanie stron medycznych są bogate w słowa kluczowe teksty SEO opublikowane na łamach serwisu medycznego. Content medyczny stworzony według wymagań SEO to jeden z wielu obszarów działalności agencji marketingowej tej branży. Nasi redaktorzy i copywriterzy mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu tekstów medycznych i treści pod kątem SEO, nierzadko specjalizując się w medycynie klinicznej, chirurgii plastycznej oraz branży Health & Beauty. Wiedzę swoją wykorzystują w opisie usług, profili lekarzy, w tworzeniu artykułów specjalistycznych czy wpisów na blogach placówki. Umieszczone w nich frazy kluczowe wykorzystywane są w taki sposób, by nie zaburzały wartości stylistycznej i tematu tekstu. Ponadto, założeniem takiego materiału jest bezbłędna i profesjonalna treść pod względem warstwy merytorycznej. Wszelkie niezgodności i błędy mogą bowiem niekorzystnie wpłynąć na wizerunek podmiotu medycznego, odbierając nie tylko wiarygodność, ale także stopniowo redukując pacjentów.