Geneza MediaHealth

Początki naszej działalności dla branży medycznej sięgają 2008 r. Wtedy rozpoczynaliśmy pierwsze projekty, związane z tworzeniem start-up’owych serwisów społecznościowych. Z biegiem czasu, w naszej ofercie znalazły się także kompleksowe usługi z zakresu marketingu oraz komunikacji interaktywnej. Współpracowaliśmy wówczas z wieloma firmami z branży e-commerce, dzięki czemu pozyskaliśmy wiedzę i umiejętności z zakresu wdrażania tego typu rozwiązań. Do oferowanych usług szybko dołączył także szeroko rozumiany rynek social media, włącznie z realizacją kampanii i akcji specjalnych. W gronie naszych Klientów pojawiły się tak znane i cenione marki, jak Intercars, Puma, Reebok czy Sante.

Przełomowy w naszej działalności był 2011 r. Wtedy to otrzymaliśmy pierwsze zlecenie od firmy z branży medycznej – przychodnia lecznicza. Szybko zorientowaliśmy się, że usługi medyczne – choćby ze względu na uwarunkowania rynkowe czy prawne – to branża wymagająca szczególnego podejścia. Zainspirowało nas to do stworzenia pierwszej na rynku tak kompleksowej oferty marketingowej dla podmiotów leczniczych. Kolejne tego typu projekty przyniosły nam mnóstwo bezcennych doświadczeń, a ich analiza sprawiła, że nasza wciąż udoskonalana oferta idealnie wpisała się w zapotrzebowania branży leczniczej. Dowodem na to są nasze autorskie rozwiązania komunikacyjne, marketingowe oraz informatyczne, a także rosnące wyniki finansowe placówek, które nam zaufały.

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze podmiotów leczniczych.

Co nas wyróżnia? Przede wszystkim specjalizacja. Posiadamy rozległą wiedzę z zakresu zarządzania, doradztwa, budowania strategii, optymalizacji procesów i kosztów oraz z marketingu. Doskonale poruszamy się w realiach branży medycznej. Mamy świadomość na jakich zasadach działają placówki medyczne, zarówno komercyjne, jak i na kontraktach z NFZ. W naszym działaniu obieramy sobie za cel dogłębne poznanie naszego Klienta i dobranie odpowiedniej strategii na rozwój.

Branża medyczna nie ma przed nami tajemnic!

Naszą misją jest dogłębna analiza podmiotów leczniczych i z branży beauty, która dzięki doradztwu, opracowaniu strategii działania i określeniu rozwiązań,  pozwoli placówkom medycznym na rozwój i wzrost.

Wiemy, że zmieniający się świat wymaga od podmiotów leczniczych dostosowania się do oczekiwań pacjentów oraz nowoczesnych technologii – dlatego zaawansowane technologicznie rozwiązania dopasowujemy do konkretnych potrzeb danej placówki.

  • Dzielimy się naszym doświadczeniem z Klientami, poprzez konsulting i dedykowane rozwiązania, dobrane specjalnie dla konkretnego biznesu medycznego,
  • Pragniemy nieustannie się rozwijać i zbierać nowe doświadczenia – wszystko po to, by móc jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, zarówno małych przychodni jak i dużych klinik i szpitali,
  • Dążymy do tego aby nasze działania były na najlepszym poziomie i najwyższej jakości. Profesjonalizm i rzetelność to istoty naszej codziennej pracy z Klientami.

W naszej codziennej działalności istotna jest przede wszystkim satysfakcja Klienta, ale również osiąganie własnych celów:

Nasz system wartości to zbiór zasad, którymi kierujemy się zarówno w pracy z Klientami, jak i we wzajemnych wewnętrznych relacjach:

pasja

  • lubimy ludzi i lubimy to, co robimy, dzięki czemu wciąż chcemy przekraczać granice własnych możliwości,

uśmiech i pozytywna energia

  • najlepsze pomysły i rozwiązania powstają w gronie ludzi, którzy optymistycznie patrzą na świat,

innowacyjność

  • to dzięki niej wciąż wyznaczamy nowe kierunki i trendy, przedstawiając Klientom coraz to nowe pomysły,

orientacja na cel

  • wyznaczamy sobie zadania i konsekwentnie je realizujemy, co wyzwala w nas jeszcze większą motywację,

jakość

  • nie zadowalamy się półśrodkami, mamy określone standardy i zawsze się ich trzymamy,

rozwój

  • doskonale wiemy, że tylko nieustanny rozwój i nauka sprawią, że nadal będziemy najlepsi w tym, co robimy,

etyka

  • zarówno w działaniach biznesowych, jak i wzajemnych relacjach wymagamy od siebie i innych przestrzegania najwyższych standardów etycznych.