image

Media Health to jedna z nielicznych agencji reklamowych w branży medycznej, która zwraca uwagę na cztery główne aspekty strony internetowej. Strony www tworzone dla naszych klientów, są responsywne, przejrzyste, estetyczne oraz pełne treści.

Responsywność to technika projektowania strony www, w taki sposób, by automatycznie dostosowywała się do rozmiaru okna urządzenia, na którym jest wyświetlana. Wprowadzona przez nas responsywność strony sprawia, że ma ona uniwersalny rozmiar i doskonale wyświetla się na monitorze, telewizorze, tablecie i smartfonie.

Internauta przebywa średnio około 10 sekund na stronie www i jeśli w tym czasie nie znajdzie potrzebnych informacji, to przechodzi do następnej. Ważne jest zatem, by strona placówki medycznej była przejrzysta. Nasi specjaliści dbają, by internauta przeglądając stronę www naszego klienta, miał swobodny wgląd w opis usług, prezentację personelu, publikowane aktualności, a także formularz kontaktowy oraz deklarację POZ. Dzięki tym rozwiązaniom pacjent może znaleźć wszystkie niezbędne informacje w ciągu 10 sekund.

Odwiedzając stronę internetową internauci zwracają uwagę, także na estetykę. Nasi specjaliści wiedzą, że intensywne barwy, nadmiar kolorów i wyzywająca grafika, może zniechęcić pacjenta do skorzystania z usług placówki medycznej. Dlatego dbamy, by strona www naszych klientów była prosta, estetyczne, a także oparta na nieskomplikowanej grafice i barwach kojarzących się z medycyną i logotypem placówki.

Jednak głównym elementem każdej strony www jest treść, dlatego stworzone przez nas strony internetowe posiadają merytoryczne teksty bogate w frazy kluczowe. O nas, usługi, personel, aktualności, czy blog specjalistycznych, każdą z zakładek wypełniamy tekstami SEO. Umieszczenie tekstów z frazami kluczowymi korzystnie wpływa na naturalne pozycjonowanie strony w przeglądarce, a także zwiększa efektywność kampanii Google Adwords. Specjalizując się w marketingu branży medycznej  wiemy, że content marketing to jeden z najefektywniejszych sposobów promocji placówek medycznych.

Tworzenie każdej strony internetowej dzielimy na kilka etapów:

  1. Organizujemy pierwsze spotkanie z klientem podczas, którego omawiamy faktyczny stan strony, poznajemy oczekiwania klienta oraz możliwości wprowadzenia zmian na stronie,
  2. Określamy cele i zadania pracowników agencji reklamowej,
  3. Przystępujemy do tworzenia graficznego projektu strony,
  4. Nasi specjaliści od content marketingu tworzą teksty do zakładek na stronie, a graficy grafiki i kompozycję strony,
  5. Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, który w każdej chwili ma możliwość wyrażenia uwag oraz wprowadzenie zmian,
  6. Gdy nowa strona zostanie zaakceptowana przez klienta, wtedy przenosimy ją na docelową domenę klienta.

Zaprogramowanie, wdrożenie i administracja serwisu www w oparciu o CMS

Zaprojektowanie i stworzenie profesjonalnej i responsywnej strony internetowej to sposób na zaistnienie w świecie wirtualnym. Jednak by utrzymać swoją obecność potrzebna jest administracja i zarządzaniem treścią serwisu. W tym celu stworzony został CMS.

System zarządzania treścią, czyli w skrócie CMS, to oprogramowanie pozwalające na prostą obsługę i rozbudowę strony internetowej. Zarządzanie serwisem odbywa się za pośrednictwem nieskomplikowanych interfejsów. W warstwie wewnętrznej strona internetowa napisana jest przez programistów. Jednak edycja jej zawartości nie wymaga wgłębiania się w szczegóły, dzięki czemu system oddziela warstwę techniczną od treści. Można zatem powiedzieć, że CMS to narzędzie umożliwiające obsługę strony internetowej ludziom, którzy nie posiadają wykształcenia informatycznego. Głównymi zaletami skorzystania z CMS jest:

  • uniezależnienie się od obsługi technicznej,
  • zmniejszenie wydatków na prowadzenie strony,
  • prosta obsługa i aktualizacja,
  • możliwość formatowania serwisu według własnego uznania.

Programując, wdrażając i administrując serwisy medyczne dla naszych klientów, sięgamy po system CMS ze względu na jego prostotę. Po stworzeniu przez naszych informatyków i grafików nowoczesnej strony internetowej, przekazujemy naszemu klientowi loginy i hasła umożliwiające zarządzanie systemem i wgląd w działania naszych pracowników.

Wśród wszystkich znanych rodzajów CMS, najczęściej wykorzystywanym przez nas system jest Word Press. Nowoczesna, semantyczna i osobista platforma publikacyjna. Główną zaletą platformy jest prosta obsługa, estetyczny wygląd, użyteczność oraz zgodność ze współczesnymi standardami świata wirtualnego. Za pomocą WordPress można nie tylko szybko i skutecznie zarządzać stroną, ale również wykorzystywać współczesne narzędzia e-marketingu typu SEO oraz Google Analitycs. System podpowiada jak publikowane treści i grafiki dostosować do wymogów SEO. Ponadto, podłączając pod CMS Google Analitycs, manager placówki leczniczej może analizować źródła wejść na stronę i decydować o publikowanych na niej treściach. Dzięki CMS ich rozbudowa i aktualizacja jest szybka, prosta i efektowana. Podmiot medyczny może samodzielnie publikować teksty lub śledzić działania naszym specjalistów.

Przygotowanie projektu graficznego strony internetowej zgodnie z wymogami branży medycznej

Ponieważ każdy z nas odznacza się mniejszą lub większą wrażliwością estetyczną, będąc wzrokowcem reaguje na kolory, kompozycje, zdjęcia. Wiedzą o tym pracownicy agencji reklamowych, którzy tworząc kampanie marketingowe regularnie korzystają z barwnych, eleganckich i wyróżniających się grafik. Dotyczy to również marketingu usług medycznych. Prowadzone przez nas kampanie sezonowe, okolicznościowe i specjalne zawsze wzbogacone są właściwą szatą graficzną, która ma na celu przykucie uwagi pacjenta. Zdjęcie produktu, pacjentów, lekarza, lub sytuacji nawiązującej do promowanej usługi, to najczęściej wykorzystywane pomysły.

Odpowiednią szatę graficzną wykorzystujemy również podczas projektowania i tworzenia strony internetowej klienta. Efektem współpracy naszych grafików, informatyków i doradców, są oryginalne kreacje wyróżniające się estetyką, elegancją i prostolinijnością. Zwracamy na to baczną uwagę, gdyż skomplikowana i wyzywająca szata graficzna opublikowana na serwisie medycznym może zdezorientować i zniechęcić internautę do dalszego przebywania na stronie. Odwiedzając witrynę placówki leczniczej pacjent musi wiedzieć, że trafił na odpowiednią stronę.

Chcąc sprostać wymaganiom naszych Klientów, specjalizujemy się również w projektowaniu nowych logotypów bądź – jeśli istnieje taka potrzeba – wykonujemy redesign dotychczasowego. Dobieramy wzory i kroje logo według autorskich pomysłów, odzwierciedlając charakter placówki leczniczej lub cechy szczególnie istotne dla naszego Klienta.