Pozycjonowanie stron medycznych

Pozycjonowanie stron medycznych2017-04-24T11:49:48+00:00
image

Stała optymalizacja strony internetowych pod względem pozycjonowania jej w wyszukiwarkach.

Statystyki Google pokazują, że globalna sieć wirtualna liczy, aż 860 milionów stron internetowych. W Polsce funkcjonuje ich ponad 2,4 milionów, wśród których znajdują się serwisy medyczne. Dane te wskazują jak ogromną konkurencję mają przedsiębiorcy, również managerowie placówek leczniczych. Aby utrzymać wysoką pozycją w wyszukiwarce Google, nie wystarczy już tylko stworzyć profesjonalną i responsywną stronę internetową, trzeba sięgnąć po metody zapewniające lepsze pozycjonowanie witryny w wyszukiwarce. Jedną z nich jest SEO.

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (Search Engine Optimization) w skrócie SEO, to proces mający za zadanie osiągnąć, jak najwyższy wynik organiczny w wyszukiwarkach dla wybranych słów i fraz kluczowych. By serwis medyczny placówki leczniczej mógł zająć korzystną pozycją w Google, należy wykorzystać algorytm przeglądarki oparty na wartości tekstu oraz popularności witryny. Główną rolę w pozycjonowaniu odgrywają słowa kluczowe zwarte w tekście opublikowanym na stronie placówki. Słowa kluczowe to frazy najczęściej wpisywane w wyszukiwarkę Google w celu znalezienia produktów i usług. Aby serwis medyczny mógł zająć wysoką pozycję słowa te muszą znaleźć się w meta tagach, nagłówkach, tagach, śródtytule, opisie grafik oraz wszystkich tekstach publikowanych na podstronach i zakładkach serwisu medycznego.

Sposobem na naturalne pozycjonowanie stron medycznych są bogate w słowa kluczowe teksty SEO opublikowane na łamach serwisu medycznego. Content medyczny stworzony według wymagań SEO to jeden z wielu obszarów działalności agencji marketingowej tej branży. Nasi redaktorzy i copywriterzy mają wieloletnie doświadczenie w tworzeniu tekstów medycznych i treści pod kątem SEO, nierzadko specjalizując się w medycynie klinicznej, chirurgii plastycznej oraz branży Health & Beauty. Wiedzę swoją wykorzystują w opisie usług, profili lekarzy, w tworzeniu artykułów specjalistycznych czy wpisów na blogach placówki. Umieszczone w nich frazy kluczowe wykorzystywane są w taki sposób, by nie zaburzały wartości stylistycznej i tematu tekstu. Ponadto, założeniem takiego materiału jest bezbłędna i profesjonalna treść pod względem warstwy merytorycznej. Wszelkie niezgodności i błędy mogą bowiem niekorzystnie wpłynąć na wizerunek podmiotu medycznego, odbierając nie tylko wiarygodność, ale także stopniowo redukując pacjentów.

close
Potrzebujesz więcej
informacji?
Oddzwonimy do Ciebie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (DN Daniel Nowocin, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa) jedynie do kontaktu ze mną.

Zostaw numer
oddzwonimy!





Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych, które zostaną użyte przez Administratora (DN Daniel Nowocin, ul. Hanki Czaki 4/8, 01-588 Warszawa) jedynie do kontaktu ze mną.