
Absolwent Université du Littoral Côte d’Opale we Francji oraz Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją „zarządzanie międzynarodowe”. W trakcie doktoratu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Jest marketerem, strategiem i managerem służby zdrowia z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży healthcare. Pracował jako koordynator marketingu, head of marketing, project manager oraz manager ds. rozwoju placówek medycznych. Specjalizuje się w obszarze narzędzi marketingowych służących do pozyskiwania nowych pacjentów i prowadzenia kampanii efektywnościowych.
W MediaHealth zajmuje się również zarządzaniem projektami strategicznymi i reklamowymi mającymi na celu rozwój działań marketingowych oraz sprzedażowych w przedsiębiorstwach, budową serwisów www oraz kontrolą efektywności poszczególnych działań i konwersji od wyświetleń reklam do umówionej wizyty.
Hobby: sporty siłowe, wędkarstwo, gotowanie