W czym możemy Ci pomóc?
Proces leczenia i wzrostu
Nasze narzędzia

Strony www
Kampanie marketingowe
Pozycjonowanie
Content Marketing
Usługi IT
Social Media
20%
– o tyle średnio zwiększa się liczba nowych pacjentów w placówce, po wprowadzeniu naszych rozwiązań i narzędzi
Portfolio
Rekomendacje
Agencja MediaHealth to zespół profesjonalistów z którymi łatwo i przyjemnie się współpracuje.
Efekty działań marketingowych są widoczne już po kilku miesiącach i przekładają się na zwiększenie liczby pacjentów placówki.
Dla nas ważne jest też to, że możemy się angażować w proces, ale czuć 100% zaufania do tego co nam proponują i realizują specjaliści MediaHealth.
Profesjonalizm i szeroka wiedza pracowników z zakresu marketingu, zarówno internetowego, jak i offline, w połączeniu z bogatymi doświadczeniami w branży podmiotów medycznych jest warte szczególnego podkreślenia.
Agencja to prawdziwy marketingowy specjalista w branży medycznej, który wie jak sprawnie funkcjonować w tym sektorze. Liczymy, że nasza współpraca będzie się cały czas rozwijać, przynosząc obopólne korzyści. Z całą pewnością możemy polecić współpracę z agencją Media Health.
Stała opieka i profesjonalne działania pracowników agencji dają nam poczucie, że powierzyliśmy naszą firmę w dobre ręce. Na podstawie dotychczasowej współpracy, możemy polecić firmę Media Health jako fachowego, godnego zaufania dostawcę usług marketingowych.
Efektywne działania skierowane na pozyskanie nowych pacjentów są dla nas najważniejszym atutem agencji. Jesteśmy zadowoleni z długoletniej, owocnej współpracy i z pełnym przekonaniem możemy polecić firmę Media Health jako profesjonalnego partnera w biznesie.
MediaHealth w liczbach
Blog
Marketing doświadczeń w opiece zdrowotnej
Marketing doświadczeń to stosunkowo nowa metoda działań przedsiębiorstw. Zaczął mieć coraz większe znaczenie, od kiedy konsumenci stali się bardziej wymagający. Inscenizowanie doświadczeń to skuteczna technika wyróżnienia się wśród konkurencji, poprawy wizerunku firmy czy zwiększenia satysfakcji
Sposoby na poprawę komunikacji z potencjalnymi pacjentami przez Facebooka
Social media są dla współczesnych placówek medycznych jednym z narzędzi, dzięki którym mogą one budować wokół siebie lojalną społeczność, pozyskiwać nowych pacjentów oraz utrzymywać tych obecnych. Jednym z najważniejszych mediów społecznościowych jest bez wątpienia Facebook.
Jak agencja marketingowa może polepszyć wizerunek Twojej placówki?
Prowadzenie własnego gabinetu, większej przychodni czy wielospecjalistycznej kliniki to współcześnie taki sam biznes, jak każdy inny. Wymaga on podejścia pro-klienckiego, wyróżnienia się na tle konkurencji, dopasowanych działań marketingowych oraz budowania wśród pacjentów pozytywnego wizerunku. We