image

Wykonanie materiałów reklamowych i informacyjnych dla placówki leczniczej.

 Kampania internetowa to obecnie jedna z najefektowniejszych form promocji. Warto jednak pamiętać, że wciąż sporym zainteresowaniem cieszy się marketing tradycyjny. Klasyczna forma akcji promocyjnej umożliwia bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów, za pomocą materiałów reklamowych i informacyjnych. Mając tego świadomość nie ograniczamy się wyłącznie do organizacji kampanii internetowych, gdyż nierzadko sięgamy po narzędzia kampanii tradycyjnej.

Agencja marketingowa branży medycznej Media Health to także grupa redaktorów i dedykowanych copywriterów, którzy specjalizują się w content marketingu medycznym, tworząc treści reklamowe zgodne z wymogami marketingu usług medycznych. Przekaz informacji o promowanych usługach placówki leczniczej dopełnia odpowiednia kreacja, która powstaje pod okiem doświadczonych grafików, odpowiedzialnych także za tworzenie logotypów i projektów ilustrujących charakter placówki leczniczej.

Klienci korzystający z naszych usług mogą liczyć na realizację materiałów poligraficznych (ulotki, broszury, plakaty i wizytówki) oraz reklamowo-informacyjnych wykorzystywanych podczas akcji specjalnych tj. dzień otwarty placówki leczniczej lub udziału podmiotu medycznego w imprezach masowych.