O nas

O nas 2017-06-07T20:38:54+00:00

Geneza powstania MediaHealth

Początki naszej działalności w branży interaktywnego marketingu sięgają 2008 r. Wtedy rozpoczynaliśmy pierwsze projekty, związane z tworzeniem start-up’owych serwisów społecznościowych. Z biegiem czasu, w naszej ofercie znalazły się także kompleksowe usługi z zakresu marketingu oraz komunikacji interaktywnej. Współpracowaliśmy wówczas z wieloma firmami z branży e-commerce, dzięki czemu pozyskaliśmy wiedzę i umiejętności z zakresu wdrażania tego typu rozwiązań. Do oferowanych usług szybko dołączył także szeroko rozumiany rynek social media, włącznie z realizacją kampanii i akcji specjalnych. W gronie naszych Klientów pojawiły się tak znane i cenione marki, jak Intercars, Puma, Reebok czy Sante.

Przełomowy w naszej działalności był 2011 r. Wtedy to otrzymaliśmy pierwsze zlecenie od firmy z branży medycznej – przychodnia lecznicza. Szybko zorientowaliśmy się, że usługi medyczne – choćby ze względu na uwarunkowania rynkowe czy prawne – to branża wymagająca szczególnego podejścia. Zainspirowało nas to do stworzenia pierwszej na rynku tak kompleksowej oferty marketingowej dla podmiotów leczniczych. Kolejne tego typu projekty przyniosły nam mnóstwo bezcennych doświadczeń, a ich analiza sprawiła, że nasza wciąż udoskonalana oferta idealnie wpisała się w zapotrzebowania branży leczniczej. Dowodem na to są nasze autorskie rozwiązania komunikacyjne, marketingowe oraz informatyczne, a także rosnące wyniki finansowe placówek, które nam zaufały.

Specjalizujemy się w obsłudze podmiotów leczniczych

Co nas wyróżnia? Bez wątpienia specjalizacja. Posiadamy rozległą wiedzę marketingową, ale przede wszystkim doskonale poruszamy się w realiach branży medycznej. Kontakty z menedżerami placówek, osobami zarządzającymi przychodniami, a także lekarzami to nasza codzienność. Stąd właśnie bierze się nasza znajomość wymagań stawianych podmiotom leczniczym – wiemy, czym są deklaracje POZ, na jakich zasadach z placówkami współpracują lekarze specjaliści, jakie są zasady kontraktowania przez NFZ, jakie regulacje prawne dotyczą reklamy podmiotów leczniczych.

Ta branża naprawdę nie ma przed nami tajemnic!

Naszą misją jest diagnozowanie zapotrzebowania klientów z branży medycznej na rozwiązania i usługi, które przyczyniają się do zwiększania liczby pacjentów, a także ich opracowywanie oraz kompleksowe wdrażanie.

Wiemy, że zmieniający się świat wymaga od podmiotów leczniczych dostosowania się do oczekiwań pacjentów oraz nowoczesnych technologii – dlatego zaawansowane technologicznie rozwiązania dopasowujemy do konkretnych potrzeb danej placówki.

  • chcemy zawsze być pionierami w opracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań dedykowanych dla podmiotów leczniczych,
  • pragniemy nieustannie się rozwijać i zbierać nowe doświadczenia – wszystko po to, by móc jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, zarówno małych przychodni jak i dużych klinik i szpitali,
  • dążymy do tego, by wychodzić poza standardowe działania agencji marketingowej, cały czas szukać inspiracji i innowacji w codziennej pracy placówki leczniczej.

W naszej codziennej działalności istotna jest przede wszystkim satysfakcja Klienta, ale również osiąganie własnych celów:

Nasz system wartości to zbiór zasad, którymi kierujemy się zarówno w pracy z Klientami, jak i we wzajemnych wewnętrznych relacjach:

pasja

  • lubimy ludzi i lubimy to, co robimy, dzięki czemu wciąż chcemy przekraczać granice własnych możliwości,

uśmiech i pozytywna energia

  • najlepsze pomysły i rozwiązania powstają w gronie ludzi, którzy optymistycznie patrzą na świat,

innowacyjność

  • to dzięki niej wciąż wyznaczamy nowe kierunki i trendy, przedstawiając Klientom coraz to nowe pomysły,

orientacja na cel

  • wyznaczamy sobie zadania i konsekwentnie je realizujemy, co wyzwala w nas jeszcze większą motywację,

jakość

  • nie zadowalamy się półśrodkami, mamy określone standardy i zawsze się ich trzymamy,

rozwój

  • doskonale wiemy, że tylko nieustanny rozwój i nauka sprawią, że nadal będziemy najlepsi w tym, co robimy,

etyka

  • zarówno w działaniach biznesowych, jak i wzajemnych relacjach wymagamy od siebie i innych przestrzegania najwyższych standardów etycznych.




Potrzebujesz więcej

informacji?

Oddzwonimy do Ciebie.

TWÓJ NUMER TELEFONU

Numer został wysłany.

Oddzwonimy do Ciebie, najszybciej jak to możliwe.