Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalizujemy się w obsłudze podmiotów medycznych. Jesteśmy częścią grupy obsługującej sektor ochrony zdrowia, która współpracuje z ponad 100  podmiotami leczniczymi w Polsce.

Jako agencja interaktywno-marketingowa obsługujemy szpitale, przychodnie, poradnie, kliniki medycyny estetycznej, organizacje medyczne.

Usługi medyczne to sektor wymagający odpowiedniego, profesjonalnego podejścia oraz wiedzy z zakresu obszary ochrony zdrowia.

Poszukujemy ambitnych, pełnych energii osób do obsługi klienta z sektora branży medycznej.

Jeśli pragniesz się rozwijać, lubisz kreatywną pracę indywidualną, jak i  grupową, nie boisz się wyzwań, aplikuj do nas już dziś!

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  1. zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieciach reklamowych np. Google,
  2. współpraca przy budowie kampanii w obszarze Social media,
  3. budowania długotrwałej relacji z klientami z klientami agencji,
  4. zarządzanie kanałami Social Media i stronami www klientów,
  5. bieżące monitorowanie działań reklamowych placówki w Internecie,
  6. przygotowywanie raportów reklamowych,
  7. współpraca z zespołem grafików, programistów w zakresie działań marketingowych i interaktywnych.

W zamian proponujemy:

  1. pracę w młodym, zgranym i pomocnym zespole,
  2. wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji i wielkości projektów,
  3. opiekę nad rożnorodnymi zadaniami (rutyna nam nie straszna),
  4. możliwość pracy zdalnej w ustalonych porach,
  5. możliwość ciągłego rozwoju swoich kompetencji,
  6. przyjazną atmosferę pracy oraz wyjątkowy klimat w biurze na warszawskim Żoliborzu, tuż przy metrze.
  7. dobrą kawę z mlekiem (także bez laktozy) o każdej porze.

Wymagania:

  1. przynajmniej 1 rok doświadczenia w realizacji projektów interaktywnych (strony internetowe, kampanie reklamowe)
  2. doświadczenie zdobyte w agencji marketingowej, interaktywnej lub po stronie Klienta (placówka lecznicza),
  3. sprawna obsługa programów z pakietu Microsoft Office,
  4. znajomość przestrzeni Social Media,
  5. sprawne posługiwanie się narzędziami typu Google Analytics, Google Docs, Dropbox itp.
  6. znajomość zarządzaniami kampaniami mediowymi przy pomocy Google Adwords, Facebook Ads,
  7. znajomość środowiska CMS WordPress,
  8. dobrze widziana podstawowa znajomość HTMLa.

Mile widziane osoby z doświadczeniem w obszarze marketingu dla branży medycznej.

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać mailowo wraz z przykładami swoich dokonań na adres biuro@mediahealth.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Aplikuj





Potrzebujesz więcej

informacji?

Oddzwonimy do Ciebie.

TWÓJ NUMER TELEFONU

Numer został wysłany.

Oddzwonimy do Ciebie, najszybciej jak to możliwe.