Office Manager

Specjalizujemy się w obsłudze podmiotów medycznych. Jesteśmy częścią grupy obsługującej sektor ochrony zdrowia, która współpracuje z ponad 100 podmiotami leczniczymi w Polsce.

Jako agencja interaktywno-marketingowa obsługujemy szpitale, przychodnie, poradnie, kliniki medycyny estetycznej, organizacje medyczne. Usługi medyczne to sektor wymagający odpowiedniego, profesjonalnego podejścia oraz wiedzy z zakresu obszary ochrony zdrowia.

Poszukujemy do zespołu dynamicznej osoby, która znacząco wesprze w codziennych działaniach Zarząd firmy oraz zaopiekuje się naszymi sprawami administracyjno-biurowymi.

Odpowiedzialność za:

  • Zarządzanie obiegiem informacji w biurze i pomiędzy zespołem
  • Koordynację zadań asystenckich powierzonych przez Prezesa Zarządu
  • Zarządzanie korespondencją oraz obiegiem dokumentów w kontakcie z zewnętrzną księgowością (znajomość pojęć dot. spółki z o.o. oraz działalności gospodarczej)
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi (dostawcy materiałów i usług, kurierzy)
  • Zapewnienie poprawnego funkcjonowania biura i opiekę nad bieżącymi sprawami (m.in. zaopatrzenie, nadzór nad estetyką i czystością, sprawy BHP)
  • Obsługę spotkań zewnętrznych i wewnętrznych
  • Koordynowanie spraw urzędowych oraz wsparcie innych działów w realizacji bieżących zadań
  • Organizację podróży służbowych
  • Zarządzanie kalendarzem, standardową korespondencją i połączeniami telefonicznymi Zarządu (głównie telefon komórkowy)
  • Wsparcie przy tworzeniu prezentacji, materiałów reklamowych, wydruk wizytówek, itp..

Czego wymagamy?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych
  • Znajomości narzędzi online ułatwiających zarządzanie zadaniami
  • Samodzielności, zaangażowania i dokładności w działaniu
  • Świetnej organizacji pracy własnej oraz umiejętności ustalania priorytetów
  • Sumienności, rzetelności oraz terminowości w wykonywaniu zadań
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Entuzjazmu i otwartości w komunikacji z zespołem i klientami firmy
  • Otwartości na naukę nowych narzędzi pomocnych w pracy
  • Znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym (komunikacja mailowa/ telefoniczna z klientami firmy)
  • Dodatkowy atut – prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji z możliwością premii przy ponadprzeciętnej efektywności
  • Pracę w dynamicznej, startupowej atmosferze w młodym, zgranym i pomocnym zespole
  • Możliwość rozwoju o nowe obszary (e-marketing, technologie internetowe, projekty UE)
  • Przyjazny klimat biura na warszawskim Żoliborzu, tuż przy stacji metra Marymont.

Mile widziane osoby z doświadczeniem oraz wiedzą w obszarze marketingu dla branży medycznej.

Aplikacje (CV) prosimy przesyłać mailowo wraz z przykładami swoich dokonań na adres biuro@mediahealth.pl.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.


Aplikuj

close






Potrzebujesz więcej

informacji?

Oddzwonimy do Ciebie.

TWÓJ NUMER TELEFONU

Numer został wysłany.

Oddzwonimy do Ciebie, najszybciej jak to możliwe.