Placówki medyczne muszą nieustannie zabiegać o stałych i potencjalnych Pacjentów. Nie wolno im spoczywać na laurach i liczyć na długofalowe „odcinanie kuponów” od uprzednio przeprowadzonych kampanii i akcji promocyjnych. Dotyczy to także posiadanej strony internetowej. Aby móc mówić o realnym wzroście przychodów oraz zwiększeniu zasięgów, trzeba zainwestować określony budżet w reklamę strony internetowej. Należy zadbać o to, aby Użytkownicy poszukujący w Sieci informacji na temat określonych badań, zabiegów i specjalistów, trafiali bez problemu na stronę naszej placówki medycznej, a nie do konkurencji. Z pomocą przychodzi Google AdWords.
Google AdWords

Google AdWords, czyli zwiększenie ruchu na stronie niskim kosztem

Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego po wpisaniu określonej frazy w wyszukiwarce Google widzicie na pierwszych pozycjach linki do stron X,Y,Z? To nie przypadek ani popularność tych witryn o tym zdecydowała, tylko konkretne, świadome działania reklamowe. Brzmi jak bajka? To nie czary, to Google AdWords.
Google AdWords to system reklamowy Google, który umożliwia wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google. Warto podkreślić, że jest to rodzaj reklamy Pay Per Click, a więc płacimy nie za ilość wyświetleń reklamy, a za konkretne działanie, czyli kliknięcie przez Użytkownika w link lub baner, który przekierowuje do wybranej strony internetowej. Każda wydana złotówka to konkretny, mierzalny efekt.
Możliwości płynące z wykorzystywania Google AdWords są ogromne. Dzięki temu systemowi mamy możliwość przyciągnięcia do strony internetowej placówki medycznej znacznie więcej potencjalnych Pacjentów, którzy będą mieli okazję zapoznania się z naszą ofertą i skorzystania z proponowanych usług.

Personalizuj reklamy i docieraj do określonej grupy Pacjentów

W jaki sposób działa Google AdWords?
Rozważmy taki przypadek: Użytkownik poszukuje placówki medycznej w Warszawie, w której będzie mógł wykonać rezonans magnetyczny. W wyszukiwarce Google wpisuje więc frazę np. „rezonans magnetyczny Warszawa” i po chwili otrzymuje dziesiątki stron z linkami do różnych placówek. Teraz musi podjąć decyzję i wybrać jedną z nich. Jak wynika z badań, Użytkownicy najchętniej klikają w linki, które pojawiają się na pierwszej stronie, zwłaszcza na samej górze. Dlatego reklamy w systemie Google AdWords cechuje bardzo wysoka efektywność.

Pierwsze efekty kampanii AdWords zobaczysz już po chwili

Korzystając z Google AdWords mamy możliwość spersonalizowania wyświetlanych linków. Mogą one być kierowane do Pacjentów w określonych krajach, miastach, a nawet tylko do tych mieszkających w określonej odległości od placówki medycznej. W dodatku bardzo istotne jest również to, że w przeciwieństwie do pozycjonowania, które jest żmudnych i czasochłonnym procesem, efekty kampanii AdWords odczujemy niemalże od razu. Jest to doskonałe rozwiązanie dla osób, które oczekują szybkich wyników w krótkim czasie. Sprawdzi się ono nie tylko w przypadku reklamowania podstawowych usług medycznych ale również świetnie nadaje się do promocji sezonowych zabiegów, terminowych promocji oraz okolicznościowych akcji i konkursów.

Tagi: , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/