Często przypominamy, że podstawą marketingu medycznego każdej placówki leczniczej jest profesjonalna strona internetowa. We wcześniejszym dwuczęściowym artykule pt. „Jakie rozwiązania i praktyki zastosować podczas tworzenia strony www placówki leczniczej” doradziliśmy, z jakich elementów powinien składać się serwis podmiotu medycznego. W poniższym materiale pragniemy zwrócić uwagę na jego prawidłową budowę.

Jak nieprofesjonalna witryna zniechęca odbiorcę?

Nieprofesjonalna i długo ładująca się strona internetowa może zniechęcić każdego internautę. Dotyczy to również branży medycznej. Pacjent, który w ciągu 3 sekund nie może wejść na witrynę, zwykle rezygnuje z dalszych prób i opuszcza stronę. By uniknąć takiej sytuacji, warto poznać kilka technicznych aspektów budowy serwisu medycznego, które są priorytetem dla agencji marketingowych branży medycznej.

Szybki, bezpieczny i pozbawiony błędów W3C serwis

Według badań KISSmetric około 50% konsumentów, w tym pacjentów, opuszcza witrynę internetową, w sytuacji, gdy ładuje się ona dłużej niż 3 sekundy. Chcąc uniknąć zniechęcenia internautów strona placówki medycznej, powinna być zaprojektowana i zbudowana według współczesnych standardów. Zdjęcia, grafiki, banery, slidery, teksty, kolorystka, CMS, wszystkie te elementy muszą być odpowiednio dobrane i skonfigurowane pod wględem rozmiaru i rodzaju pliku, by nie spowalniały ładowania się strony.

Źle napisana strona pełna błędów walidacji nie tylko wolno się wgrywa, ale również jest niepoprawnie indeksowana przez Google. Problem ten ma istotny wpływ na znalezienie i wyświetlenie serwisu w przeglądarce. Należy zatem pamiętać, że istotną rolę w działaniu strony odgrywa jakość języka wykorzystanego podczas napisania witryny oraz zgodność dokumentu HTML i XHTML ze współczesnymi standardami. Strona placówki leczniczej, która nie zawiera błędów W3C jest korzystniej odbierana przez przeglądarkę i tym samym lepiej pozycjonowana w wyszukiwarce.

Kopie bezpieczeństwa – backupy

Zdarza się, że strona internetowa ulega poważnemu uszkodzeniu, co wpływa na utratę najpotrzebniejszych danych. W takich przypadkach warto zabezpieczyć serwis medyczny w  tzw. backupy, czyli kopie bezpieczeństwa. Zabezpieczone dane pomogą odtworzyć oryginalne informacje w przypadku ich utraty lub uszkodzenia.

Prosta obsługa serwisu www – wykorzystanie CMS

Jakość budowy strony ma również wpływ na jej późniejszą obsługę. Tworząc serwis, należy pamiętać o wyborze nieskomplikowanego systemu zarządzania treścią – CMS. Obecnie najprostszym i najpopularniejszym systemem CMS jest WordPress, czyli platforma publikacyjna zgodna z nowoczesnymi standardami. Głównymi zaletami WordPressa jest łatwość w użyciu oraz dostosowywanie platformy do wymagań SEO. Warto zatem pamiętać, że im prostsza obsługa strony, tym szybsza i łatwiejsza aktualizacja.

Nieustanna aktualizacja strony

Profesjonalnie prowadzona strona internetowa wymaga, także regularnej aktualizacji tekstów, kodu oraz dresingu. Dzięki nowym profilom lekarzy, prezentacji usług, publikacji artykułów specjalistycznych oraz aktualności, serwis placówki może nie tylko utrzymać stałych odwiedzających, ale również dotrzeć do nowych pacjentów. Chcąc być na bieżąco, warto również wiedzieć, w jaki sposób pacjenci docierają do serwisu placówki, ile spędzają na nim czasu, oraz które treści są dla nich najważniejsze. Narzędziem analitycznym umożliwiającym nieustanną analizę dostępności strony jest Google Analitycs. Darmowa usługa pozwala zmierzyć zachowanie użytkowników oraz dostarcza kompleks informacji o ruchu na stronie.

Tagi: , , , , , , , , ,

Kontakt

ADRES

ul. Niegolewskiego 17
01-570 Warszawa

TELEFON

tel. 22 120 20 89

E-MAIL

biuro@mediahealth.pl







    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i kontakt w sprawie informacji handlowych drogą telefoniczną.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89 w celu prowadzenia działań marketingowych i handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną e-mail.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89, moich danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych i handlowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa danych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana, kierując wiadomość na adres e-mail Administratora tj. biuro@mediahealth.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługują Ci w związku z tym wszystkie prawa wynikające z RODO, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia lub sprzeciwu co do ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    Administratorem danych osobowych jest DN Daniel Nowocin z siedzibą w Warszawie, ul. Swarzewska 51, 01-821 Warszawa, tel. 22 120 20 89. Zapoznaj się z pełnym obowiązkiem informacyjnym dostępnym na naszej stronie internetowej pod linkiem https://mediahealth.pl/polityka-prywatnosci/